//
کدخبر: ۲۵۱۸۷۴ //

راز پلید زن جوان و مرد غریبه درخانه دخترعمو + عکس

: زن جوان با همدستی یک مرد خانه دخترعمویش را هدف سرقت قرار داد و یک میلیارد و 200 میلیون ریال به جیب زد.

راز پلید زن جوان و مرد غریبه درخانه دخترعمو + عکس

به گزارش فرتاک نیوز؛ سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری " رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران، گفت: پرونده ای از کلانتری 127 نارمک با موضوع سرقت منزل به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد و کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت این پایگاه مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی بیان داشت: مال باخته پس از حضور در پایگاه چهارم اظهار داشت، 28 آبان ماه حدود ساعت 10 صبح، همسرم از منزل خارج می شود و پس از بازگشت به منزل متوجه به سرقت رفتن کلیه طلاجات، وجه نقد، دلار، کارت هدیه، کنسول بازی و مدارک موجود در منزل به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال می شود.

رئیس پایپاه چهارم پلیس آگاهی بیان توضیح داد: اکیپی از کارآگاهان پایگاه چهارم برای بررسی موضوع به محل سرقت اعزام و به دست می آوردند که دقیقا پنج دقیقه بعد از خروج شاکی از منزل فردی که کاملا صورت خود را پوشانده و دستکش بر دست دارد با کلید وارد منزل شده و بعد از سرقت محل را ترک کرده است.

وی با اشاره به اینکه در بررسی تکمیلی مشخص بود سارق بدون هیچگونه بهم ریختگی این سرقت را انجام داده است، ادامه داد: برای کارآگاهان مسجل شد که سرقت داخلی بوده و توسط یکی از آشنایان شاکی سرقت انجام شده است.

این مقام پلیسی، برای بررسی های تکمیلی مجددا شاکی و همسرش به پایگاه چهارم دعوت که همسر شاکی اظهار داشت، در روز سرقت به اصرار سیما که دختر عموی ام است از منزل خارج شدم، البته رفتار سیما مشکوک بود و مدام موقعیت بنده را چک می کرد.

رئیس پایگاه چهارم با بیان اینکه هنگام تحقیقات پلیسی، شاکی مجدداً به پایگاه چهارم مراجعه و اعلام کرد، مدارکم در محدوده روستای قوچ حصار شهر ری کشف شده است و توسط کلانتری تحویل بنده شد، افزود: در تحقیقات پلیسی به دست آمد که کارت های هدیه سرقت در فروشگاهی در محدوده شهر ری استفاده شده است که با پایش فیلم های ضبط شده توسط کارآگاهان ه مشخص شد که کارت ها توسط سیما استفاده شده است.

سرهنگ نثاری در ادامه گفت: با هماهنگی های قضائی سیما دستگیر و در همان تحقیقات اولیه به سرقت از منزل دختر عمویش با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: سیما اعتراف کرد، با توجه به رفت و آمدی که در منزل شاکی داشتم کلید منزل را سرقت کرده و با همدستی یکی از دوستانم به نام رضا سرقت را انجام داده ام.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با بیان اینکه دومین متهم پرونده نیز در حوالی میدان خراسان دستگیر شد، گفت : با توجه به اعتراف صریح متهمان و کشف بخشی از اموال سرقتی هر دو متهم به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 15 تهران روانه زندان شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان