//
کدخبر: ۲۵۱۰۷۳ //

خانم سرهنگ پلیس آرایشگر از آب درآمد / او در دادگاه چه دسیسه ای داشت

زن آرایشگر که علاقه به پلیس شدن داشت در نقش مامور قصد وساطت برای یک متهم داشت که در دادگاه دستگیر شد.

خانم سرهنگ پلیس آرایشگر از آب درآمد / او در دادگاه چه دسیسه ای داشت

به گزارش فرتاک نیوز، سرهنگ "بهزاد هادی پور" رئیس کلانتری 122 دربند گفت: روز گذشته ماموران یگان انتظامی یکی از دادگاه ها در شمال تهران در تماس با کلانتری 122 دربند از حضور یک مامور قلابی زن در دادگاه عمومی و انقلاب خبر داد و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل با زن 37 ساله ای که لباس فرم شبیه به لباس پلیس راهور و با درجه سرهنگی روبرو شدند و وقتی از وی مدارک شناسایی خواستند مشخص شد که وی مامور پلیس نیست.

این مقام پلیسی ادامه داد: زن جوان که 2 فرزند پسر و دختر دارد و آرایشگر نیز هست در اعترافاتش ادعا کرد که علاقه زیادی به پلیس شدن دارد به همین خاطر همیشه در خانه با فرزندانش بازی دزد و پلیس را انجام می دهد و برای اینکه بازی هایشان طبیعی به نظر برسد این لباس ها را خریداری کرده و درجه سرهنگی را روی لباسش وصل کرده است.

رئیس کلانتری 122دربند گفت: زن جوان در ادامه عنوان کرد، دوستانم لباس من را دیده بودند و فکر می کردند که من پلیس هستم و آنقدر در نقش خودم محو شده بودم که صبح امروز تصمیم گرفتم با لباس پلیس به محل کارم بروم که در مسیر یک زن به سمت من آمد و پرسید که شما پلیس هستید؟ بدون اینکه فکر کنم جواب دادم بله، که در ادامه از من خواست همراه او به دادگاه بیایم و وساطت کنم تا قاضی گوشی موبایل پسرش را که مسدود کرده آزاد کند تا به کارش که در زمینه اجاره خودرو است ادامه دهد، من هم جوگیر شدم و پذیرفتم همراه او به دادگاه بروم و وساطت کنم که با حضور در دادگاه دستگیر شدم.

سرهنگ هادی پور ادامه داد: شهروندان در زمان روبرو شدن با ماموران پلیس برای اطمینان می توانند درخواست بازدید کارت شناسایی و حکم ماموریت کنند و در صورت هر گونه ابهامی می توانند با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند و در صورتی که ماموران از دادن کارت شناسایی امتناع کنند با بازرسی پلیس به شماره 197 تماس بگیرند تا کارشناسان برای بررسی موضوع در محل حاضر شوند.

وی در پایان اظهار داشت: زن جوان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان