//
کدخبر: ۲۵۰۴۵۰ //

اقتدار پلیس زورگیران مسلح را در کرمانشاه زمین گیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری 2 زور گیر مسلح با اشراف اطلاعاتی و اقتدار ماموران پلیس خبر داد.

اقتدار پلیس زورگیران مسلح را در کرمانشاه زمین گیر کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ "حسین براری" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره زورگیری مسلحانه در کمربندی شرقی کرمانشاه و شکایت تعدادی از شهروندان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند که 2 جوان حدودا 25 ساله به وسیله یک قبضه اسلحه کلاشینکوف و یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش اقدام به زورگیری و سرقت اموالشان کرده اند.

سرهنگ براری تصریح کرد: به دنبال این موضوع، ماموران پاسگاه انتظامی چالابه تحقیقات گسترده خود را برای یافتن زورگیران مسلح آغاز و در تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مشاهده این 2 فرد در تپه های اطراف کمربندی ماموران به سرعت در محل حضور پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: مجرمان تحت تعقیب با دیدن پلیس اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند اما در نهایت پس از مدتی تعقیب و گریز هردوی آنها مجبور به تسلیم خود شدند.

وی گفت: ماموران همچنین موفق به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکوف، 22 عدد تیرجنگی، یک عدد خنجر و 2 دستگاه گوشی تلفن همراه شده و موتورسیکلت فاقد پلاک آنها نیز توقیف شد.

سرهنگ براری تصریح کرد: طبق اظهارات شاکیان، زورگیران مسلح اقدام به سرقت وجه نقد، جواهرات، گوشی تلفن همراه و دیگر وسایل با ارزش آنها کرده بودند که تلاش برای یافتن آنها از سوی پلیس ادامه دارد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت: یکی از سارقان دستگیر شده فردی سابقه دار است که آدم ربایی را در کارنامه خود داشته و اخیرا نیز با دریافت مرخصی از زندان آزاد شده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان