//
کدخبر: ۲۵۱۰۴۲ //

بازداشت دزدان دیوارهای صوتی اتوبان همت در روزهای کرونایی+ عکس

2 مرد که سارق دیوارهای صوتی اتوبان همت بودند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

بازداشت دزدان دیوارهای صوتی اتوبان همت در روزهای کرونایی+ عکس

به گزارش فرتاک نیوز؛ سرهنگ "افشین ابراهیمی" رئیس کلانتری 141 شهرک گلستان گفت: چندی قبل با اعلام اهالی منطقه در خصوص به سرقت رفتن دیوارهای صوتی در اتوبان شهید همت تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این سرقت¬ها وارد عمل شدند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه شامگاه جمعه 23 اسفندماه ماموران گشت کلانتری به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک شدند و با تحت نظر قرار دادن آنها مشاهده کردند هر فرد پس از پیاده شدن از خودرو مشغول بازکردن پایه های آلومینیومی دیوارهای صوتی شدند.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران با حضور در محل و قبل از اینکه متهمان راه فرار پیدا کنند موفق به دستگیری متهمان شدند و از آنها 100 کیلو آلومینیوم سرقتی و اره و دیلم برای بریدن پایه ها به دست آوردند.

رئیس کلانتری 141 شهرک گلستان اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد یکی از متهمان درگذشته نیز به همین جرم دستگیر و روانه زندان شده است که پس از آزادی دوباره شروع به سرقت کرده است.

سرهنگ ابراهیمی گفت: هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و تحقیقات برای دستگیری مالخر اموال سرقتی ادامه دارد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۱۰۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان