//
کدخبر: ۲۴۵۷۵۵ //

نجات ۶ نفر از آتش‌سوزی منزل مسکونی در طرقبه شاندیز

معاون عملیات آتش‌نشانی شهر مشهد از تلاش آتش‌نشانان ۳ ایستگاه برای نجات ساکنان گرفتار در پی آتش‌سوزی آپارتمانی مسکونی در طرقبه شاندیز خبر داد.

نجات ۶ نفر از آتش‌سوزی منزل مسکونی در طرقبه شاندیز
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم محمدجواد سبحانی گفت: ظهر امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در یک آپارتمان مسکونی در جاده شاندیز، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه‌های ۳۰، ۵، ۳۱ آتش‌نشانی مشهد را به‌محل حادثه در خیابان مدرس شهر شاندیز اعزام کرد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد، آتش‌سوزی در پارکینگ یک آپارتمان مسکونی ۴ طبقه به‌وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به طبقات بالایی این مجتمع بوده و دود ناشی از این آتش‌سوزی منجر به محبوسی ساکنان در طبقات بالایی شده بود، که بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران اعزامی به دو گروه تقسیم شده و گروه اول ضمن نجات ساکنان، 6 نفر از افراد حاضر در این آپارتمان مسکونی را به مکان منتقل کرده و گروه دوم نیز همزمان اقدام به مهار آتش‌سوزی پارکینگ این مجتمع که دو خودرو سواری زانتیا و بنز در آنجا پارک شده بود، کردند.

وی خاطرنشان کرد: در پی وقوع این آتش‌سوزی، خساراتی به این ۲ وسیله نقلیه وارد آمد و موجب دود گرفتگی برخی طبقات این آپارتمان مسکونی شد.

سبحانی یادآور شد: خوشبختانه در این آتش‌سوزی به ساکنان آسیب جدی وارد نشد، اما برخی از این افراد به‌دلیل استرس و تنگی نفس ناشی از دودزدگی برای دریافت خدمات پزشکی تحویل تکنیسین‌های اورژانس حاضر در محل شدند.

گفتنی است؛ علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است و آتش‌نشانان اعزامی از مشهد پس از اتمام عملیات ضمن ایمن‌سازی محل حادثه به مأموریت خود پایان داده و به ایستگاه‌های خویش در مشهد مراجعت کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۷۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان