//
کدخبر: ۲۳۳۱۰۲ //

آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان آجودانیه

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مجتمع تجاری در خیابان آجودانیه خبر داد.

 آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان آجودانیه
به گزارش فرتاک نیوز،

سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان آجودانیه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 16:23 امروز آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در خیابان آجودانیه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تجهیزات لازم مانند تشک نجات، نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور دو دقیقه‌ای نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: محل آتش‌سوزی یک مجتمع تجاری 10 طبقه بود که چهار طبقه نیز زیرزمین داشت؛ در طبقه منفی دوم مخزن گازوئیل 30 هزار لیتری قرار گرفته اما فقط حدود 700 تا 800 لیتر گازوئیل داخل آن بود.

وی با بیان اینکه حین کار کارگران، مخزن گازوئیل دچار حریق شده بود، تصریح کرد: با حضور به موقع آتش‌نشانان از سرایت آتش به سایر قسمتها و طبقات جلوگیری به عمل آمد اما دود زیادی همان طبقه دو طبقه منفی یک را فراگرفته که آتش‌نشانان نسبت به تخلیه دود اقدام کردند.

ملکی با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی درپی نداشت، از نجات چند نفر از کارگرانی خبر داد که در طبقه منفی دو حضور داشتند و یادآور شد: هم‌اکنون آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان