//
کدخبر: ۲۳۷۶۲۱ //

۲۴ شهروند ماکویی بر اثر مسمومیت راهی بیمارستان شدند

رئیس مرکز مدیریت و حوادث فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از مسمومیت ۲۴ شهروند ماکویی بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن خبر داد.

۲۴ شهروند ماکویی بر اثر مسمومیت راهی بیمارستان شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

باقر بهرامی با بیان اینکه نشت گاز از بخاری موجب مسمومیت ۲۴ شهروند ماکویی با گاز منوکسید کربن و ارجاع آنها به بیمارستان شد افزود: این افراد به دنبال نشتی گاز از بخاری مستقر در سالن یک شرکت مسموم شده‌اند.

وی با بیان اینکه حال عمومی این افراد خوب است و به علت مداخله مناسب اورژانس در زمان حاضر مشکل خاصی ندارند اظهار داشت: این ۲۴ بانوی مسموم شده در این شرکت ۲۵ تا ۳۰ سال سن دارند که با علائم سردرد، سرگیجه و تهوع توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

بهرامی ادامه داد: استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و بررسی فنی وسایل گرمایشی و مسیر دودکش از اقدام‌هایی است که باید در فصل زمستان توسط مشترکان گاز شهری برای جلوگیری از گازگرفتگی انجام شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: سردرد، ضعف جسمانی، سرگیجه و بی‌قراری، تهوع و استفراغ، خمیازه کشیدن بیش از حد، کاهش قدرت دید، خواب آلودگی شدید و کسل شدن از جمله علائم اولیه مسمومیت با گاز خطرناک منوکسیدکربن محسوب می‌شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان