//
کدخبر: ۲۳۷۰۷۶ //

رسوایی شوم ۱۴ نفر در شهرداری و شورای شهر کرمانشاه

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از پرونده اتهامی کارکنان شهرداری و اعضای سابق شورای شهر کرمانشاه به جرم فساد خبر داد که برای آنها کیفرخواست صادر شده است.

رسوایی شوم 14 نفر در شهرداری و شورای شهر کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرویز توسلی زاده در این خصوص، اظهار داشت: در این پرونده ۷۶ جلدی که منتهی به صدور کیفر خواست ۱۲۰ صفحه ای شده است، ۹۷ نفر از اعضای سابق شورای شهر و کارکنان شهرداری به عنوان مرتشی و افرادی به عنوان آپارتمان ساز به عنوان راشی تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و پرونده آنها برای رسیدگی به دادگاه کیفری کرمانشاه ارجاع شده است.

 رییس کل دادگستری خاطرنشان ساخت: براساس تصمیم دادسرای کرمانشاه ۱۴ نفر از پرسنل شهرداری از شغل خود معلق شدند.

توسلی زاده با اشاره به چگونگی رفتار مجرمانه این افراد گفت: نحوه انجام رفتارهای مجرمانه به این صورت بوده که در حوزه شهرداری و شورای شهر در موضوع کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، افرادی به عنوان واسطه از طریق ارتباط گیری با افراد آپارتمان ساز و با ارتباط و واسطه گری با پرسنل شهرداری و شورای شهر اقدام به اخذ وجوه و توزیع میان اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری کرده اند.

وی افزود: در مجموع قریب به ۷۰ میلیارد ریال و یک دستگاه خودروی سانتافه به عنوان رشوه رد و بدل شده است؛ البته عناوین مجرمانه دیگری مانند نگهداری سلاح، مشروبات الکلی، موادمخدر و جعل سند رسمی و پولشویی نیز در این پرونده مطرح است

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان