//
کدخبر: ۲۱۶۵۵۰ //
سرهنگ کاوس محمدی واقعیت را گفت

ابهام در ماجرای اقدام خجالت آور یک مادر با پسر ۹ ساله اش+عکس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با تکذیب فیلمی که از ربودن یک کودک و انداختن او به چاه منتشر شده است، اعلام کرد که زنی در یکی از روستاهای کازرون پسر 9 ساله خود را به دلیل شیطنت زیاد درون چاه انداخته و گم شدن او را اعلام کرده بود.!

ابهام در ماجرای اقدام خجالت آور یک مادر با پسر 9 ساله اش+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ کاوس محمدی گفت: روز اول مهرماه و به دنبال مفقود شدن یک پسربچه 9 ساله در یکی از روستاهای شهرستان کازرون، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

  وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی گسترده در نهایت ماموران به مادر کودک مفقود شده که گم شدن فرزندش را اطلاع داده بود ظنین شده و او را تحت بازجویی قراردادند و در نهایت او به جرم خود اقرار کرد.

محمدی با استناد به اظهارات مادر پسربچه مفقود شده، گفت: این زن کودک خود را به دلیل شیطنت و اذیت فراوان به درون یک چاه که حدودا هشت متر عمق داشت انداخته بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: با تلاش ماموران انتظامی و همکاری ساکنان روستا، کودک 9 ساله در چاه مورد نظر پیدا و به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

محمدی گفت: مادر کودک یاد شده بعد از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضایی، با صدور قرار روانه زندان شده است.

معاون اجتماعی انتظامی فارس گفت: اخیرا فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ربوده شدن این کودک توسط سرنشینان یک دستگاه پژو 405 و انداخته او درون یک چاه منتشر شده بود که از اساس کذب محض است.

محمدی خاطرنشان کرد: پلیس با عوامل انتشار این گونه مضامین برخورد قانونی خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۶۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان