//
کدخبر: ۲۰۷۴۳۱ //

زندان پایان کار دندانپزشک قلابی در بوکان

مطب دندانپزشک قلابی در بوکان پلمب و متهم راهی زندان شد.

زندان پایان کار دندانپزشک قلابی در بوکان
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز و متخلف که در این شهر مشغول فعالیت بود، با دستور مقام قضایی پلمب شد.

محمد عباسی روز دوشنبه  افزود: متصدی این واحد درمانی غیرمجاز به مراجع قضایی معرفی و اموال مرتبط نیز در محل کار او مصادره شد.

وی اضافه کرد: این واحد دندانپزشکی غیرمجاز با دستور اخذ شده از مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی توسط کارشناسان نظارتی معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان از فعالیت این واحد غیرمجاز جلوگیری شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان با اشاره به اینکه شناسایی این مرکز غیرمجاز به دنبال گزارش‌های مردمی و بازدیدهای مستمر کارشناسان واحد نظارت بر درمان ممکن شد، اظهار داشت: شهروندان برای دریافت هرگونه خدمات درمانی و تشخیصی، تنها به مراکز مجاز و قانونی مراجعه کنند.

وی افزود: مراکز مجاز و دارای پروانه طبابت مجوز خود را باید در معرض دید عموم نصب کرده تا همگان بتوانند آن را مطالعه و رؤیت کنند.

عباسی بیان کرد: حفظ سلامت و امنیت مردم جزء وظیفه‌های ذاتی شبکه بهداشت و درمان است و در این گونه موارد بدون اغماض با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

 این دومین واحد بهداشتی غیرمجاز است که در سال جاری توسط مسؤولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان شناسایی و پلمب می‌شود.

استفاده از شماره نظام پزشکی یا مجوز وزارت بهداشت باید مهمترین درخواست مراجعان پیش از انجام اعمال مختلف درمانی باشد که در برخی موارد مورد غفلت قرار می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۴۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان