//
کدخبر: ۲۰۶۵۶۹ //

محبوس‌شدن سرنشینان تصادف مرگبار در لابلای آهن پاره‌های خودروها

تصادف در جاده قدیم مشهد به نیشابور ۶ مصدوم و ۳ کشته برجای گذاشت.


محبوس‌شدن سرنشینان تصادف مرگبار در لابلای آهن پاره‌های خودروها
به گزارش فرتاک نیوز،

مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مشهد اعلام کرد که در پی گزارش تصادف شدید یک دستگاه پژو ۲۰۶با وانت مزدا در محور جاده قدیم مشهد به نیشابور در ساعت ۹/۱۰ از طریق خطوط تلفن اورژانس ۱۱۵ مشهد سریعا ۴ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

بنابر اعلام این مرکز، متاسفانه در این حادثه که در هشت کیلومتری  مشهد و در جاده قدیم نیشابور-مشهد اتفاق افتاد، ۶ نفر مصدوم شدند و ۳ نفر در دم جان خود را از دست دادند.

ه️مچنین سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد، محمدجواد سبحانی اظهار کرد: صبح دیروز و در پی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف رانندگی بین دو دستگاه خودروی وانت مزدا و پژو ۲۰۶ در جاده قدیم مشهد به نیشابور و گرفتار شدن افراد در داخل  هر دو خودرو، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه امداد نجات ایستگاه شماره 9 را به محل حادثه در فاصله هشت کیلومتری مشهد اعزام کرد.

️ وی خاطرنشان کرد: نجاتگران آتش‌نشانی پس از حضور در محل مشاهده کردند تصادف شدید رخ به رخ بین دو  خودروی سواری به وقوع پیوسته که منجر به محبوس شدن ۹ نفر از سرنشینان هر دو وسیله نقلیه در لابلای آهن پاره‌های خودروها گردیده که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه اقدام به رهاسازی افراد محبوس شده از درون این دو وسیله نقلیه کرده و ۶ نفر از مصدومان را تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل برای انتقال به بیمارستان دادند.

️آتشپاد دوم سبحانی ادامه داد: در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان هر دو وسیله نقلیه بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت شده بود که پیکر آنها پس از رهاسازی از درون خودروها برای انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

وی تصریح کرد: علت دقیق وقوع این سانحه دلخراش رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهور استان در دست بررسی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۶۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان