//
کدخبر: ۲۰۴۰۴۱ //

سوانح رانندگی در شیراز یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت

سوانح رانندگی در شیراز باعث مرگ یک نفر و مصدومیت دو نفر دیگر شد.

سوانح رانندگی در شیراز یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت ۲۲ و ۵۸ دقیقه دوشنبه  شب شهروندان شیرازی هنگام مشاهده واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در جاده کمربندی (روبه روی شهرک گلها) ، با سامانه ۱۲۵ تماس تلفنی گرفتند و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه ۱۸ را به محل حادثه اعزام کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید پس از برخورد با موانع ، واژگون و در فضای حاشیه جاده متوقف شده بود.

آتش نشانان بلافاصله با استفاده از نوار خطر و علائم هدایت مسیر، ایمن سازی های لازم را انجام دادند و پس از بازدید و بررسی، با رعایت اصول ایمنی، با استفاده از ابزار مخصوص نجات، فرد محبوس را که مردی ۲۹ ساله بود از داخل خودرو به بیرون منتقل کرده و جهت معاینات اولیه به تیم پزشکی مستقر در محل حادثه تحویل دادند که طی بررسی ها و معاینات عوامل اورژانس مشخص شد که متاسفانه راننده خودرو، در این حادثه جان خود را از دست داده است.

در حادثه تصادف دیگری که در میدان دانشجو به وقوع پیوست آتش نشانان تیم امداد و نجات ایستگاه ۲ آتش نشانی به یاری تنها مصدوم این حادثه( مرد ۲۸ ساله) شتافتند.

در این سانحه دو خودروی پراید به علت عدم کنترل به شدت با یکدیگر برخورد کرده و بعد از واژگونی متوقف شده بودند.

آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق هر دو خودرو، با قراردادن علائم هشداردهنده و ایجاد ترافیک مصنوعی از بروز حوادث دیگر جلوگیری کرده و مصدوم این حادثه را به عوامل اورژانس تحویل و بعد از انتقال خودروها به محل امن مسیر را برای تردد خودروهای عبوری ایمن کردند.

همچنین در ساعت ۱۱ و ۵۹ دقیقه روز دوشنبه رانندگان عبوری با دیدن صحنه حادثه برخورد خودرو پراید به درخت حاشیه جاده در بلوار خلیج فارس، با توجه به محبوس شدن یک نفر در داخل خودرو، سراسیمه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و تقاضای کمک کردند.

آتش نشانان از ایستگاه ۱۳ پس از قطع برق و نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در اطراف محل حادثه، مشغول عملیات آزاد سازی راننده شدند که سرانجام پس از برش قسمتی از خودرو با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و نیز فضاسازی لازم موفق شدند راننده گرفتار را از داخل خودرو خارج کنند.

این راننده ۳۰ ساله که به شدت زخمی شده بود برای مداوا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

نیروهای عملیات پس از حضور عوامل راهور در محل و انتقال خودرو، به منظور ایمن کردن محل حادثه، سطح جاده را پاکسازی کردند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان