//
کدخبر: ۲۰۰۴۸۷ //
بهار امسال hjthr htjhnY

۹ قزوینی بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: بهار امسال ۹ قزوینی براثر غرق شدگی در کانال ها و دریاچه های مصنوعی جان خود را از دست دادند.

 ۹ قزوینی بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند
به گزارش فرتاک نیوز،

بهزاد ولیزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان قزوین گفت: متاسفانه هر ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور شهروندان در کنار نهرها و کانال های آب و مناطق شنا ممنوع هستیم که همین مسئله سبب می شود تا شاهد غرق شدگی های متعدد باشیم.

وی بیان کرد: بهار امسال نیز 9 نفر از شهروندان قزوینی بر اثر غرق شدگی در دریاچه های مصنوعی و استخر شنا جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین افزود: از این تعداد 8 نفر مرد و 1 نفر زن بودند که آمار غرق شدگان 3 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 125 درصد رشد داشته است.

ولیزاده تصریح کرد: سال گذشته نیز در استان قزوین شاهد غرق شدگی 17 نفر از شهروندان بودیم که 16 مرد و 1 زن بر اثر غرق شدگی در قزوین جان خود را از دست دادند.

وی همچنین گفت: آمار غرق شدگان سال 97 به نسبت باسال قبل در مردان نزدیک به 27 دصد کاهش و در زنان 100 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین تصریح کرد: سال 96 در استان قزوین متاسفانه 25 شهروند را به دلیل غرق شدگی از دست دادیم که 22 نفر از آنان مرد و 3 نفر زن بودند.

ولیزاده عنوان کرد: با آموزش های ارائه شده و برنامه ریزی های انجام شده در قزوین در جهت کاهش تعداد غرق شدگان در مناطق شنا ممنوع در مجموع سال گذشته به نسبت سال 96 بیش از 32 درصد کاهش در تعداد غرق شدگان را داشتیم.

وی گفت: اما تعداد غرق شدگان 3 ماه نخست امسال به نبست سال گذشته در مردان نزدیک به 100 درصد افزایش را نشان میدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان