//
کدخبر: ۱۹۶۹۶۱ //

دو نفر از عاملان کودک آزاری در کارواش دستگیر شدند

دادستان بوشهر در گفتگو با خبرنگار آخرین وضعیت پرونده کودک‌آزاری در کارواش را تشریح کرد.

دو نفر از عاملان کودک آزاری در کارواش دستگیر شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

علی حسن پور بیان کرد: به محض دریافت گزارش وقوع کودک آزاری، دستورات لازم به منظور شناسایی عامل و یا عوامل پرونده به شعبه اول دادیاری اعلام و پرونده با توجه به حساسیت موضوع به پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد.

وی تاکید کرد: پلیس آگاهی نیز حسب دستور قضائی تحقیقات لازم در خصوص شناسایی عامل و یا عاملان این اقدام را انجام داده و با توجه به شناسایی این افراد دستور دستگیری عوامل صادر گردید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوشهر تصریح کرد: در ارتباط با پرونده کودک آزاری که در کارواش اتفاق افتاده بود پس از انجام تحقیقات اولیه و جمع آوری مدارک علیه متهمان، دو نفر دستگیر شده و با قرار تأمین روانه زندان شدند.

حسن پور اضافه کرد: همچنین پس از اعلام این گزارش به مرجع قضائی، با جمع آوری مستندات دستور شناسایی عوامل و جمع آوری مستندات صادر و پیگیری‌های لازم انجام گرفت که در نهایت ظهر امروز دستور پلمپ این واحد به سبب تخلفی که در آن محل رخ داده صادر گردید و کارواش مذکور تا اطلاع ثانوی پلمپ می‌باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر پرونده کودک آزاری در دادسرا در جریان رسیدگی می‌باشد و با توجه به دلایل و مدارک موجود تفهیم اتهام انجام شده و متهمان پرونده نیز بازداشت در به سر می‌برند.

دادستان بوشهر عنوان کرد: ضمناً قاضی مسئول رسیدگی پرونده جهت انجام و تکمیل تحقیقات در معیت ضابطین و عوامل بهزیستی به بیمارستان محل بستری این طفل مراجعه و تحقیقات لازم را پی گرفتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان