//
کدخبر: ۱۹۵۹۰۱ //

دستگیری قاتل رئیس شورای "حصار" دیلم هنگام خروج از کشور

قاتل رئیس شورای اسلامی روستای حصار دیلم در هنگام خروج از کشور دستگیر شد.

دستگیری قاتل رئیس شورای "حصار" دیلم هنگام خروج از کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که در بخش امام حسن شهرستان دیلم با شلیک اسلحه باعث مرگ شهروندی به هویت "ج. خ" شده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرتیپ دوم خلیل واعظی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بامداد ۱۷ خردادماه سال جاری فردی به هویت "ج. خ" اهل یکی از روستاهای بخش امام حسن شهرستان دیلم سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت مورد تیراندازی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو قرار گرفته و فوت می‌کند.

وی اضافه کرد: ضاربان که سر و صورت خود را پوشانده و از خودرو بدون پلاک استفاده کرده بودند پس از این اقدام متواری و مخفی شدند.

سردار واعظی بیان کرد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دیلم تحقیقات تخصصی، میدانی و اطلاعاتی بر اساس فرضیه‌های متعدد آغاز شد.

وی بیان کرد: در مدت ۱۴ روز تحقیقات شبانه روزی، تعدادی به عنوان مظنون و مطلع به پلیس آگاهی احضار و مورد بازجویی قرار گرفتند.

به گفته سردار واعظی، با تکمیل مدارک و مستندات سه نفر مظنون اصلی شناسایی و عملیات دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت که دو نفر از آنان در شهرهای دیلم و گناوه دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: در ادامه عملیات پلیس، نفر سوم و مظنون اصلی که قصد خروج از کشور را داشت در حین سفر، شناسایی و با اعزام کارآگاهان پلیس متهم شب گذشته دستگیر و به دیلم منتقل شد.

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: ضمن اعتراف به تیراندازی منجر به مرگ به سمت مقتول توسط فرد دستگیر شده، اسلحه به کار رفته در قتل نیز از وی کشف شد. هر چند متهم مواردی را در اعترافات اولیه عنوان کرده است اما علت اصلی این حادثه در تحقیقات تکمیلی و قضائی مشخص خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۹۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان