//
کدخبر: ۱۸۹۳۸۶ //

کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته

فرمانده انتظامی شهرستان "قائم شهر" از کشف 54 هزارو 736 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته خبر داد.

 کشف لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته
به گزارش فرتاک نیوز،

 از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" محمدولی مرادی" در باره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان "قائم شهر"، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان "قائم شهر"، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ مرادی، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی با همکاری نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم، در شهرستان های قائم شهر و ساری 54 هزارو 736 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد مجوز فروش و تاریخ مصرف گذشته کشف کردند.

وی افزود: برابر اعلام کارشناسان ، ارزش ریالی کالاهای کشف شده بالغ بر 10 میلیارد ریال است که کلیه اموال برای تعیین تکلیف و امحا به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تحویل شد.

مرادی در ادامه، اذعان داشت: متهم که به صورت گسترده ای اقدام به توزیع کالا در سطح استان می کرد، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان "قائم شهر" در خاتمه با بیان این که استفاده از مواد بهداشتی و پروتئینی تاریخ مصرف گذشته موجب به خطر افتادن سلامت خانواده ها و بروز انواع بیماری در افراد خواهد شد به خانواده ها توصیه کرد: هنگام خرید کالاها و محصولات سلامت محور حتما به تاریخ مصرف و علامت استاندارد آن توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۹۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان