//
کدخبر: ۱۸۴۶۸۹ //

حمله وحشتناک زورگیران خشن به دختر جوان

ساعت ۲۳ یکشنبه هفته گذشته را نشان می داد. از حرکات و رفتار جوانان موتور سوار مشخص بود که کاسه ای زیر نیم کاسه دارند. مأموران لباس شخصی کلانتری نجفی مشهد که نمی خواستند هویتشان لو برود، رفتار پسران جوان را زیر نظر داشتند.

حمله وحشتناک زورگیران خشن به دختر جوان
به گزارش فرتاک نیوز،

خیابان هاشمیه خلوت بود و به غیر از چند عابر پیاده فرد دیگری در آن محدوده به چشم نمی خورد که ناگهان صدای جیغ و سر و صدای زنی جوان نظر مأموران را به خود جلب کرد.

جوانان موتوری با حمله به این زن و تهدید او با چاقو گوشی تلفن همراهش را زورگیری کردند. در این میان قبل از اینکه مأموران وارد عمل شوند خودرو سواری پرایدی که راننده اش اقدام مجرمانه ۲ جوان زورگیر را دیده بود، راه آن ها را بست تا شاید بتواند جلوی فرارشان را بگیرد.

زورگیران خشن که جز فرار فکر دیگری در ذهن نداشتند تیغه براق چاقو را نشان راننده پراید دادند تا با ترساندن او نقشه خود را عملی سازند اما مرد جوان مصرانه بر سر راه آن ها ایستاده بود. در این لحظه سارقان که هر لحظه امکان داشت به دست شهروندان بیفتند با چاقو به سواری پرایدی که مثل اجل معلق در مقابلشان حاضر شده بود خسارت وارد کردند اما مرد راننده همچنان راهشان را سد کرده بود که مجریان قانون پا به صحنه جرم گذاشتند.

متهمان که دیگر راهی پیش رویشان نبود برای همین موتورسیکلت خود را رها کرده و از محل گریختند که در این لحظه یکی از آن ها با حمایت و همکاری شهروندان زمین گیر شد. متهم دیگر اما راهی را برای فرار پیدا کرد و از صحنه گریخت. از سوی دیگر زن جوان که دچار ترس و وحشت زیادی شده بود به کمک چند نفر از اهالی منطقه به نقطه امنی منتقل شد.

با گشوده شدن این پرونده سرقت و حساسیت ماجرا متهم دستگیر شده به کلانتری نجفی مشهد منتقل و پای میز بازجویی پلیس نشست. او که دیگر به آخر خط رسیده بود صراحتا به جرمش اعتراف کرد و مخفیگاه همدست فراری اش را لو داد.

تیم دایره تجسس کلانتری نجفی پس از کسب اطلاعات تکمیلی از دیگر متهم پرونده، طی هماهنگی قضایی وارد عمل شدند و چند ساعت بعد زورگیر تحت تعقیب خود را شناسایی و به فرارش پایان دادند.

مجریان قانونی در بازرسی از مخفیگاه این سارقان به عنف، تعدادی گوشی تلفن همراه مسروقه به همراه چاقو و یک سوئیچ خودرو را کشف و ضمیمه پرونده آن ها کردند. مأموران با احتمال اینکه سرقت های دیگری از سوی ۲ جوان زورگیر اتفاق افتاده است، برای ادامه تحقیقات روز گذشته آن ها را تحویل عوامل قضایی دادند.

سرهنگ آقابیگی، فرمانده انتظامی مشهد ضمن اظهار تأسف از وقوع این گونه جرائم خشن بیان کرد که چنانچه افرادی در محدوده های هاشمیه و پیروزی مورد زورگیری قرار گرفته اند، می توانند به کلانتری نجفی مراجعه و ضمن شناسایی چهره متهمان شکایتی علیه آن ها ارائه دهند.

پایان کار سارقان در بیمارستان

با توجه به اینکه پرونده این سرقت خشن با دستگیری متهمانش بسته شد اما در یک منطقه دیگری از مشهد زن و مردی سارق با یک خودرو مسروقه در خیابان های شهر در حال تردد بودند که مجریان قانون آخرین رد این سواری را در پارکینگ یکی از بیمارستان های مشهد زدند.

با پیدا شدن این خودرو مأموران دایره تجسس کلانتری آبکوه مشهد طی تماسی با مسئولان مرکز درمانی مورد نظر، از آن ها خواستند که مانع از خروج خودرو مسروقه شوند. طولی نکشید که ضابطان قضایی روی سر خودرو مورد نظر که یک دستگاه پراید بود حاضر شدند. زنی جوان که سرنشین این خودرو بود به ضد و نقیض گویی پرداخت و همین مهم سرنخی را سر راه مجریان سبز پوش قانون قرار داد.

پلیس در بازرسی از لوازم این زن جوان ابزار و ادوات بازکردن قفل های خودرو را به همراه چراغ قوه کشف کردند. تحقیقات بعدی ضابطان قضایی از این حکایت داشت که زن جوان تنها نیست و مردی جوان با او بوده است. متهم در اظهاراتش گفت که همدست خود را برای عمل آپاندیس به این بیمارستان آورده است.

با وجود پیدا شدن خودرو مسرقه یکی از شهروندان اما هنوز نقاط مبهمی از نحوه چگونگی این پرونده مطرح است که تحقیقات مأموران کلانتری آبکوه مشهد در این باره ادامه دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرانگر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۶۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان