//
کدخبر: ۳۸۹۲۴ //

وحشت آفرینی ۳ جوان در آبادان

عکاس جوان آبادانی که قصد داشت به خانه خود بازگردد با سه مرد شیطان صفت روبه رو شد که نقشه زشت خود را با قمه عملی کردند اما در نهایت دستشان رو شد.

وحشت آفرینی 3 جوان در آبادان
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 11 جمعه شب گذشته بود که فردی با مرکز پلیس 110 تماس گرفت و ماموران را در جریان یک زورگیری قرار داد.

مالباخته در شرح این زورگیری به ماموران گفت که در منطقه ایستگاه 7 کوی قدس افرادی از وی اقدام به سرقت موبایلش کرده اند.

بلافاصله تیمی مأموران کلانتری 13 قدس در محل وقوع سرقت حاضر شدند و جوان مالباخته که خود را عکاس یکی از نشریات استانی خوزستان معرفی کرده بود عنوان کرد که درمسیر رفتن به خانه بوده که سه جوان سوار بر یک موتورسیکلت به وی نزدیک شدند و با قرار دادن قمه روی گردنش موبایل وی را به سرقت بردند.

با شکایت متهم دراین خصوص پرونده ای تشکیل و موضوع برای دستگیری سارقان در دستور کار مأموران تجسس کلانتری 13 قدس آبادان قرارگرفت.

مأموران پلیس ضمن تحقیقات میدانی و پلیسی و همچنین بازبینی دوربین های مداربسته سطح شهر به هیچ گونه سرنخی راه پیدا نکردند، اما در نهایت مأموران به دلیل اینکه حدس می زدند که سارقان ممکن است برای فروش گوشی سرقتی به بازار شیطان در تانکی ابلحسن مراجعه کنند تیمی از ماموران تجسس کلانتری 13 این بازار را زیر نظر قرار دادند.

بررسی ها ادامه داشت تا اینکه سارقان بالاخره به بازار شیطان آمدند و توسط مالباخته شناسایی شد. سارقان که قصد فروش گوشی موبایل سرقتی را داشتند توسط مأموران غافلگیر و دستگیرشدند، در بازرسی بدنی از سارقان گوشی سرقتی متعلق به عکاس جوان پیدا شد. متهمان در بازجویی های فنی به چندین مورد سرقت به عنف و زورگیری اعتراف کردند و با قرار روانه زندان شدند.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان