//
کدخبر: ۱۷۹۴۸۷ //

زورگیران خشن تهران در دام پلیس

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری ۲ سارق زورگیر و اعتراف به ۱۹ فقره زورگیری با همکاری یکدیگر خبر داد.

زورگیران خشن تهران در دام پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ دوست علی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت اظهار کرد: ساعت ۳ بعد از ظهر روز گذشته، مأموران عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه از وقوع یک فقره درگیری بین عابر پیاده‌ای با ۲ موتورسوار در حالی که آنان در دست خود یک قبضه سلاح سرد داشتند در محدوده خیابان فداییان اسلام، خیابان شهرداری مطلع شدند و در کمترین زمان ممکن، تیم عملیات کلانتری به آدرس اعلامی مراجعه کردند.

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه با حضور مأموران در محل، هر ۲ موتور سوار از محل متواری شدند، تصریح کرد: مأموران به تعقیب متهمان پرداختند، ولی آنان بدون توجه به فرمان پلیس همچنان با سرعت بالا به فرار خود ادامه می‌دادند تا اینکه مأموران برای جلوگیری از ورود ضرر‌های مالی و جانی احتمالی، ۲ تیر هوایی شلیک و فرار متهمان را متوقف کردند.

این مقام انتظامی گفت: با توقف موتورسیکلت هر ۲ متهم دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان تعداد ۵ دستگاه گوشی همراه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را حدود ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: هر ۲ متهم به کلانتری منتقل و به ۱۹ فقره زورگیری و سرقت گوشی همراه با همکاری یکدیگر اعتراف کرده اند.

سرهنگ جلیلیان اظهار داشت: تاکنون ۷ تن از مال باختگان مورد شناسایی قرار گرفته اند و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان