//
کدخبر: ۱۸۳۰۴۸ //
فرماندار آق قلا:

هشدار به مردم آق قلا/سد شکست؛به مکان های امن بروید!

فرماندار آق قلا به ساکنان محله های حکیم آباد ، تازه آباد ، کل آباد و عیدگاه آق قلا هشدار داد تا به مکان های امن بروند.

هشدار به مردم آق قلا/سد شکست؛به مکان های امن بروید!
به گزارش فرتاک نیوز،

فرماندار شهرستان آق قلا با اعلام این خبر گفت : وضعیت شهر تا ظهر امروز مناسب بود اما ورود حجم جدید آب به شهر را داشتیم ، داکت یا کانالی که در کنار روستای یلمه خندان حفر کرده بودیم با تلاش های زیاد به خوبی مقاومت کرده بود

امانگلدی ضمیر در ادامه گفت : حدود ساعت ۵ خبر رسید که با توجه به فشار زیاد آب سد کیسه ای شمال یلمه خندان شکسته است و آب در حال پیشروی به سمت شهر می‌باشد .

ضمیر گفت : تلاش های زیادی برای جلوگیری از ورود آب صورت گرفت اما با افزایش پیک آب نتوانستیم مانع ورود آب بشویم و این وضعیت نگران کننده است . بنابراین به ساکنان محلات حکیم آباد ، تازه آباد ، کل آباد و عیدگاه هشدار جدی می دهیم .

فرماندار آق قلا گفت : گرچه بخشی از این محلات تخلیه شده است اما کسانی که خانه دو طبقه دارند وسایل خود را به طبقات بالاتر منتقل کنند . گرچه شدت سیل به شدت سیل اول فروردین نیست اما به دلیل اشباع شدن زمین از آب و برگشت مردم به خانه های خود وضعیت نگران کننده است .

ضمیر گفت : توصیه و هشدار ما این است که مکان های نا امن را تخلیه کنند و به جای مناسب بروند ، ستاد اسکان هم دو سالن را آماده کرده است تا در صورت اضطراری تر شدن وضعیت مردم در معرض خطر را اسکان دهیم.

فرماندار شهرستان آق قلا گفت : آب وارد روستاهای سقر یلقی ، میرزاعلی یلقی و سلاق یلقی شده است حجم آب نیز قابل توجه است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۳۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان