//
کدخبر: ۱۷۶۹۶۰ //
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

اوج بارش‌ها از ساعت ۱۸ غروب امروز تا صبح دوشنبه / ۱۸۰ تیم امداد و نجات آمادگی کامل دارند

اوج بارش‌های کرمانشاه از ساعت ۱۸ غروب امروز تا صبح دوشنبه است.

اوج بارش‌ها از ساعت ۱۸ غروب امروز تا صبح دوشنبه / ۱۸۰ تیم امداد و نجات آمادگی کامل دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

جلیل بالایی مدیرکل سازمان مدیریت بحران استانداری و سخنگوی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه ظهر یکشنبه ۱۱ فروردین ماه اظهار داشت: پیک بارش ها از ساعت ۶ غروب امروز یکشنبه تا صبح فردا دوشنبه است و به مردم توصیه جدی می شود به هشدارهای دستگاه های امدادرسان توجه کنند.

وی افزود: مردم از عبور و مرور یا توقف در نقاط آسیب پذیر  و کنار رودخانه ها اجتناب کنند. مردم اطمینان خاطر داشته باشند، دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدمات رسان تمامی امکانات خود را بسیج کرده اند تا با موفقیت از خطرات ناشی از این سامانه عبور کنیم.

مدیرکل سازمان مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: در سال جاری ۴۹ نشست ستاد مدیریت بحران برگزار شده و از ۶۴۲ مصوبه این ستاد تاکنون ۵۸۰ مصوبه اجرائی شده است.

جلیل بالایی افزود: دهیارها مسئول ستاد مدیریت بحران در روستاها هستند و تا این لحظه در کار خود موفق بوده اند.

وی گفت: علاوه بر بارش های ناشی از فعالیت این سامانه، نگران آب شدن برف ها و آب های ذخیره شده پشت سدها نیز هستیم.

مدیرکل سازمان مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مردم به شایعات توجه نکنند. تمامی سدهای درحال آبگیری و آبگیری شده، توسط یک تیم مجرب مدیریت می شوند و کاملا تحت کنترل هستند.

بالایی به حدود ۲۰ هزار خانوار ساکنان نقاط حادثه خیز در کنار رودخانه های شهری و روستایی اخطار تخلیه داده شده اشاره نمود و گفت: ▫️بیش از  ۱۳۰۰ مکان شامل سالن های ورزشی، مساجد و سوله ها برای اسکان سیل زدگان احتمالی در نظر گرفته شده است.

وی افزود:  چادرهای مورد نیاز برای ایجاد کمپ های اضطراری فراهم شده است وهیئت های قایقرانی، کوهنوردی و اتوموبیلرانی با تمام امکانات به کمک مدیریت بحران آمده اند.

مدیرکل سازمان مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در پایان گفت: ۱۸۰ تیم امداد و نجات با تجهیزات مناسب در نزدیک ترین مکان ها به نقاط آسیب پذیر مستقر شده اند و آماده اقدام هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۹۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان