//
کدخبر: ۱۷۵۸۳۹ //
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه :

آبرسانی سیار به ۳۰ روستای سیل زده در دست اقدام است

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از آبرسانی سیار به 30 روستای شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب که آب شرب آن ها بر اثر بارش باران و وقوع سیلاب در 24 ساعت گذشته قطع شده، خبر داد

 آبرسانی سیار به 30 روستای سیل زده در دست اقدام است
به گزارش فرتاک نیوز،

جلیل بالایی افزود: ‌خط انتقال آب سه مجتمع روستایی دراثر بارش اخیر آسیب دیده و آب40 روستا در گیلانغرب و سرپل ذهاب هم اکنون قطع شده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون دستگاه های عضو مدیریت بحران پای کار هستند و تلاش می شود تا فردا ظهر، شبکه آبرسانی اصلاح و شرایط تامین آب عادی شده و آب شرب روستاهایی که با قطعی آب مواجه هستند، وصل شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: هم اکنون اوضاع تحت کنترل و مدیریت است و بر اثر بارش باران طی 24 ساعت گذشته تاکنون و وقوع سیلاب زیرساخت های راه تاسیسات شهری و اراضی کشاورزی آسیب دیده است.

بالایی افزود: کاهش خسارت در گرو همراهی و مشارکت مردم برای ترک حریم رودخانه ها و مسیل ها است، از این رو مردم با اعضای ستاد مدیریت بحران همکاری کنند و از قرار گرفتن در این مسیل ها خودداری کنند.

وی ادامه داد: برای کانکس های زلزله زدگان در مناطق زلزله زده که نیاز به جابجایی دارند، محل و امکانات مناسب تامین و توسط بنیاد مسکن مستقر می شوند.

بالایی همچنین با بیان اینکه سدهای استان کاملا تحت کنترل است و در این خصوص هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، گفت: امور آب باید ساز و کارهای لازم را برای کنترل روان آب و سیلاب ورودی به سدها تعبیه کند.

بارش باران در استان کرمانشاه از 48 ساعت گذشته آغاز شده و براساس اعلام سازمان هواشناسی تا صبح امروز 32 میلی متر باران در استان ثبت شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان