//
کدخبر: ۱۷۱۶۳۶ //

ترقه‌بازی سبب آتش‌سوزی دریکی از پاساژهای قوچان شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قوچان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در ورودی یکی از پاساژهای این شهرستان، گفت: بر اساس اعلام شهروندان، ترقه‌بازی چند جوان در مغازه لوازم‌ آرایشی در ورودی این پاساژ منجر به آتش‌سوزی شد که در حال حاضر آتش مهار شده است.

ترقه‌بازی سبب آتش‌سوزی دریکی از پاساژهای قوچان شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حسنعلی ولی‌زاده با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در ورودی یکی از پاساژهای این شهرستان گفت: ساعت 21:30 دقیقه یکی از شهروندان طی تماس تلفنی با سامانه 125 اعلام حریق در ورودی پاساژ زیتون را می‌کند که در ساعت 21:33 نیروهای سازمان آتش‌نشانی درصحنه به‌منظور اطفای حریق حاضر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قوچان بابیان اینکه چهار خودروی آتش‌نشانی به‌منظور اطفای حریق در محل حاضر می‌شوند، افزود: به گفته شهروندان، چند جوان اقدام به پرتاب ترقه به داخل مغازه لوازم‌آرایشی که در ورودی این پاساژ قرار دارد، می‌کنند که حریق رخ می‌دهد اما بازهم علت در دست بررسی است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر حریق رفع شده است اما واحد مجاور این مغازه لوازم‌آرایشی یک مؤسسه مالی و اعتباری بوده که دارای سقف شیروانی است و وجود حرارت بالا در مغازه آتش‌گرفته، مأموران را ملزم به خنک‌سازی سقف این مؤسسه می‌کند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

ولی‌زاده بیان کرد: این حادثه تاکنون هیچ‌گونه تلفات جانی نداشته است و تنها خسارت مالی واردشده و مأموران سازمان آتش‌نشانی تا حصول اطمینان از نبود خطر در محل حاضر هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۱۶۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان