//
کدخبر: ۱۶۰۳۱۶ //
محورهای استان لغزنده است/ لزوم همراه داشتن زنجیرچرخ

هشدار جدی رییس پلیس راه کرمانشاه به رانندگان جاده ای

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از لغزنده بودن تمامی محورهای استان به دنبال بارش های 24 ساعت اخیر خبر داد و از رانندگان خواست حتما زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی همراه خود داشته باشند.

هشدار جدی رییس پلیس راه کرمانشاه به رانندگان جاده ای
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد حیدری"رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار داشت: بارش باران که از ظهر روز گذشته (یکشنبه) در برخی نقاط و محورهای استان آغاز شد به تدریج تا عصر این روز به تمامی محورها رسید و از شب گذشته تا امروز (دوشنبه) نیز در محورهای مختلف ادامه داشته است.

وی ادامه داد: هم اکنون طبق اعلام همکاران پلیس راه، محورهای منتهی به شهرستان پاوه و همچنین مناطق سردسیر بارش باران و وزش نسبتا شدید باد را شاهد هستیم که همین موضوع می طلبد تا رانندگان دقت بیشتری داشته باشند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: به دلیل نمک پاشی بر سطح جاده ها، تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای برفی استان نیز امکان پذیر است اما همراه داشتن این وسیله برای اینکه ممکن است به استفاده از آن نیاز شود، الزامی است.

رئیس پلیس راه استان گفت: موضوع دیگری که رانندگان باید رعایت کنند همراه داشتن تجهیزات زمستانی نظیر لباس گرم و همچنین اطمینان از سالم بودن لاستیک ها و بخاری خودرو است.

وی گفت: رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودروی جلویی از دیگر مواردی است که حتما باید رعایت شود.

سرهنگ حیدری گفت: برای فردا صبح (سه شنبه) نیز احتمال مه گرفتگی در نقاط سردسیر و گردنه ها و اطراف رودخانه ها وجود دارد از این رو اطمینان از سالم بودن چراغ های خودرو نیز دیگر نکته ایست که باید رعایت شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۳۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان