//
کدخبر: ۱۴۷۹ //

دختر ۲۰ ساله شوهر پنهانی مادرش را کشت+عکس

دختر 20 ساله که شوهر صیغه ای و پنهانی مادرش را کشته بود در روز تولدش توانست رضایت مادر قربانی را جلب کند و از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

دختر 20 ساله شوهر پنهانی مادرش را کشت+عکس

به گزارش فرتاک نیوز، الیکا 19 ساله عصر یازدهم آذر 94 مرد 40ساله ای به نام کیوان را که همسر صیغه ای مادرش بود در خانه اجاره ای اش در خیابان 178 تهرانپارس با یک ضربه چاقو زخمی کرد و با پلیس Police تماس گرفت.

  

کیوان اما قبل از رسیدن اروژانس جان سپرد و دختر جوان به اتهام جنایت Crime بازداشت شد.الیکا قرار بود دو هفته قبل محاکمه شود اما مادر پیر کیوان از دادگاه مهلت گرفت تا درباره قصاص یا گذشت دختر جوان بیشتر فکر کند.

الیکا دوشنبه 20 دی ماه امسال در روز تولدش در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد و توانست رضایت مادر قربانی را جلب کند و از جنبه عمومی جرم Crime محاکمه شود.این دختر که به پای مادر قربانی افتاده بود گفت قصد قتل Murder نداشته و از او خواست تا حلالش کند و او را ببخشد.

مادر قربانی که به شدت اشک می ریخت گفت: کیوان تنها پسرم بود که از من مراقبت می کرد. او بارها درباره الیکا و مادرش با من صحبت کرده بود و می گفت چون الیکا پدر ندارد از سر دلسوزی برایش خانه ای اجاره کرده است.اما این دختر پسرم را کشت و حالا با دورغ می خواهد کار اشتباهش را توجیه کند. بعد این ماجرا تنها دخترم هم که به شدت به برادرش وابسته بود به بیماری سرطان مبتلا شد . من نذر کرده ام با گرفتن دیه از خون الیکا گذشت کنم تا خدا هم دخترم را شفا بدهد.به همین خاطر اعلام گذشت می کنم.

بنا به این گزارش، در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا طبق ماده 612 قانون Law مجازات اسلامی دختر جوان را به 3 تا 10 سال زندان Prison محکوم کند.

گفت و گو با الیکا

چقدر درس خوانده ای؟

دیپلم دارم.

چرا در خانه اجاره ای تنها زندگی می کردی؟

وقتی دوساله بودم بود پدر و مادرم از هم جدا شدند. من معنی پدر و مادر را نمی فهمم و هیچ وقت محبت آنها را تجربه نکرده ام. پدرم معتاد Addicted بود و مادرم در بومهن خانه ای گرفته بود و من هم خانه ای در تهرانپارس اجاره کرده بودم.

چرا با مادرت زندگی نمی کردی؟

من با مادرم اختلاف داشتم. ما هیچ وقت حرف هم را نمی فهمیدیم.

اجاره خانه را چطور پرداخت می کردی؟

خانه اجاره ای ام را به مزون لباس تبدیل کرده بودم و خیاطی می کردم و خرج زندگی و اجاره خانه را می پرداختم.

با قربانی چطور آشنا شدی؟

او دوست مادرم بود و گاهی اوقات به خانه من هم سر می زد. من او را مانند پدرم دوست داشتم. خیلی از همسایه هایم فکر می کردند او پدرم است.

پس چرا او را کشتی؟

چون آن روز حالت طبیعی نداشت و می خواست به من دست درازی کند. من بعد از مرگ او و اعلام جواب آزمایش پزشکی قانونی متوجه شدم که شیشه مصرف کرده بود. من حتی بعد از زخمی شدن کیوان برای کمک با اروژانس تماس گرفتم.

از ماجرای قتل بگو؟

روز اربعین بود و من برای شفای دختر کوچک یکی از دوستانم که بیمار بود نذر کرده بودم شله زرد بپزم. مادرم و کیوان هم به خانه مان آمده بودند. من به اتاق خواب رفته بودم که متوجه حرکات غیرعادی کیوان شدم. او یکباره به سمتم آمد که متوجه نیت شوم او شدم. او را هل دادم و با هم درگیر شدیم. مادرم بلافاصله سر رسید او را به اتاق برد و در را به رویش قفل کرد. چند دقیقه بعد دیدم کیوان از راه بالکن بار دیگر وارد خانه شد. من هم از ترسم از آشپزخانه چاقوی میوه خوری برداشتم. او با من درگیر شد و در کش مکش با او ناگهان چاقو به سینه اش فرو رفت.من فقط برای دفاع از خودم چاقو به دست گرفتم.

با وجود مادرت چرا چاقو کشیدی و از مادرت کمک نخواستی؟

اگر مادرم حامی و پشتیبان من بود هیچ وقت پایم به دادگاه کشیده نمی شد.

چند خواهر و برادر داری؟

پدرم تا به حال 5بار ازدواج کرده. یک برادر 18 ساله دارم که تنها کسی است که در دنیا او را دوست دارم و و یک برادر 2ساله از همسر پنجم پدرم دارم.

حالا از پدرت خبر داری؟

پدرم سالهاست که ما را رها کرده و سراغی از ما نمی گیرد اما حالا از وقتی در زندان هستم با او تلفنی تماس می گیرم و شنیده ام مدتی است به سرطان خون مبتلا شده است.

چطور توانستی رضایت مادر قربانی را جلب کنی؟

وکیلم، هیات قضایی و یک زن خیر با او صحبت کردند تا راضی به گذشت شد. اما بخشش او لطفی از طرف خدا بود که در روز تولدم به من عطا شد.

چه مدت است که در زندانی؟

یک سال و نیم. اما من در این مدت انگار زنده به گور شده بودم. من کنار 900 زن زندانی Prisoner در زندان شهرری بودم و هر روز به قصاص فکر می کردم تا اینکه امروز اولیای دم در جلسه دادگاه اعلام گذشت کردند.

بعد از آزادی Freedom از زندان قصد داری چه کار کنی؟

می خواهم درسم را بخوانم. روی پای خودم می ایستم و با خیاطی خرج زندگی ام را تامین می کنم. اگر خواستگار خوبی داشتم ازدواج می کنم .

خودت باورت داری که در 20 سالگی مرتکب قتل شده ای؟

نه. این ماجرا فقط یک اتفاق بود. من اصلا قصد کشتن Killing کیوان را نداشتم.من قاتل The Murderer نبودم. فقط به خاطر شرایط سختی که در آن بزرگ شدم کمی پرخاشگر شدم.

میلغ دیه را چطور می خواهی پرداخت کنی؟

من واقعا پولی ندارم و چشم انتظار کمک خیرین هستم

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان