//
کدخبر: ۱۴۶۰۸۲ //
تراژدی غم انگیز در جاده مرگ

راننده پژو زنده زنده در آتش سوخت ! + جزییات

در پی تصادف رخ به رخ دو خودروی سمند و پژو ۴۰۵ در محور بجنورد-گلستان موسوم به «جاده مرگ»، راننده خودروی پژو در آتش سوخت و جانش را از دست داد.

راننده پژو زنده زنده در آتش سوخت ! + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

 جاده مرگ روز گذشته دوباره رنگ خون به خود گرفت. یک دستگاه خودروی سمند با  یک دستگاه پژو 405 در محدوده مهانک به کشانک برخورد کرد تا یک قربانی دیگر به آمار قربانیان جاده مرگ افزوده شود. در پی این حادثه که عصر روز گذشته رخ داد، خودروی 405 در حالی که راننده آن در خودرو گیر کرده بود دچار آتش سوزی شد. در این حادثه هر چند نیروهای هلال احمر پس از رسیدن به صحنه حادثه با کپسول های خود شروع به خاموش کردن آتش کردند اما کپسول های نیروهای هلال احمر پاسخ گوی آتش خودروی 405 نبود. با توجه به این موضوع بلافاصله با آتش نشانی شهر آشخانه تماس گرفته شد اما تا رسیدن نیروهای آتش نشانی خودرو به همراه راننده اش به طور کامل در آتش سوخت تا یک تراژدی غم انگیز دیگر در جاده مرگ رخ دهد.

این تصادف در محدوده ای رخ داده است که باند دوم آن ماه هاست آماده شده است اما به علت تخصیص نیافتن اعتبار ، نیوجرسی میان دو باند و تابلو و علایم هنوز به بهره برداری نرسیده است. براساس اعلام پلیس راه خراسان شمالی، این دو خودرو در باند بهره برداری نشده با یکدیگر برخورد کردند و کارشناسان پلیس راه در حال بررسی چرایی وقوع این حادثه هستند و تا ساعت 19 دیشب مقصر این حادثه مشخص نشد. تیر ماه امسال نیز پنج نفر در پی تصادف شدید خودروی پژو 405 با تیبا در محور بجنورد- گلستان موسوم به جاده مرگ جان باختند که چهار نفر از آنان بر اثر آتش سوزی خودرو جان خود را از دست دادند.

پروژه چهار بانده سازی محور بجنورد-گلستان برای پایان دادن به تصادفات مرگبار رخ به رخ هر چند مقرر بود با تخصیص اعتبار 165 میلیارد تومانی از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی طی سال گذشته به پایان برسد و در حالی که گفته می شود طی دو سال گذشته 187 میلیارد تومان اعتبار به این محور تخصیص یافته است اما هنوز 60 کیلومتر از این محور 142 کیلومتری پیشرفتی در حد صفر یا اندک دارد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: نوداد
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان