//
کدخبر: ۱۴۵۶۶۲ //

سرقت از حساب های بانکی از طریق کپی عابربانک

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف فروشندگان دستگاه اسکیمر (کپی برداری از کارت عابربانک) خبر داد و گفت: متهمین در پوشش فروشنده و درج آگهی در سایتهای فروش اهداف مجرمانه خود را عملی می‌نمودند.

 سرقت از حساب های بانکی از طریق کپی عابربانک
به گزارش فرتاک نیوز،

 سرهنگ تورج کاظمی در تشریح این خبر گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملین فروش این دستگاه، شروع و پس از تحقیقات میدانی پیرامون شناسایی افرادی که در سایتهای درج آگهی فروش، اقدام به ثبت آگهی نموده بودند، در یکی از محله های تهران، فردی شناسایی و در یک عملیات پلیسی، متهم با 2 دستگاه اسکیمر دستگیر شد.

وی افزود: در تحقیقات بعدی با همکاری ایشان و طی یک قرار سوری متهم ردیف دوم در قهوه خانه ای در تهران شناسایی و دستگیر گردید که از ایشان تعداد 15 دستگاه اسکیمر و تعداد 200 کارت خام عابر بانک کشف و ضبط گردید.

 این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با دستگیری دونفر، تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان پرونده متناسب با شگرد مجرمین آغاز گردید و تعدادی از مالباختگان شناسایی گردید.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به کاربران توصیه کرد: شهروندان هنگام استفاده از کارت بانکی و خرید از دستگاه پز، بالاخص دستگاه پز سیار، حتما تمامی عملیات های بانکی و تراکنش های خرید، توسط خودشان انجام پذیرد و در صورت مشاهده دستگاههای ناشناس و شبیه دستگاه اسکیمر سریعا به پلیس اطلاع دهند .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان