//
کدخبر: ۱۳۸۴۱ //

آمریکا ، ۴۸ کشته و زخمی در حوادث تیر اندازی

در 49 حادثه تیراندازی در 24 ساعت گذشته در سراسر آمریکا 48 نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش فرتاک نیوز، طبق ارقام مرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی در آمریکا: در چهل و نه مورد تیراندازی ثبت شده در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دست کم چهارده نفر کشته و سی و چهار تن دیگر زخمی شدند.

در یکی از موارد تیراندازی ثبت شده در بیست و چهار ساعت گذشته در فلوریدا، بر اثر تیراندازی در منطقه پالم اسپرینگز در این ایالت دو نفر زخمی شدند. پلیس هر دو نفر را به بیمارستان منتقل کرده و درحال بررسی شرایط منجر به این تیراندازی است که در داخل یک پارکینگ رخ داد. مظنون پس از اقدام به تیراندازی فرار کرد.

درحادثه ای دیگر در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین دو سارق با حمله به گروهی که سرگرم بازی در خیابان بودند، سه نفر را زخمی کردند. پلیس می گوید، به نظر می رسد این حمله از پیش برنامه ریزی شده بود.

تیر اندازی در میامی

        پلیس فلوریدا همچنین از وقوع تیراندازی دیگری در میامی در این ایالت خبر داد که در نتیجه آن سه نفر زخمی شدند. پلیس می گوید تیراندازی در پی یک زد و خورد در این منطقه رخ داده است. پلیس شهر ممفیس در ایالت تنسی نیز از وقوع یک مورد تیراندازی خبر داد که در نتیجه آن دو نفر کشته شدند. پلیس این حادثه را قتل و خودکشی اعلام کرد اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری نمود.

ایالت ایلینوی در بیست و چهار ساعت گذشته پنج مورد تیراندازی ثبت کرده است که در نتیجه آن چهار نفر زخمی شدند. ایالت کالیفرنیا نیز در بیست و چهار ساعت گذشته چهار مورد تیراندازی ثبت کرده که در نتیجه آن دو نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان