//
کدخبر: ۱۳۸۱۴۳ //

سانحه رانندگی در نوبران هفت مصدوم داشت

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان ساوه گفت: برخورد خودروی حامل دانش آموزان روستای جوشقان از توابع بخش نوبران شهرستان ساوه با یک وسیله نقلیه دیگر هفت مصدوم بر جا گذاشت.

سانحه رانندگی در نوبران هفت مصدوم داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر نعمت الله عزیزی افزود: در این حادثه که عصر امروز و هنگام تعطیلی مدارس در جاده بیات (مسیر نوبران به سمت روستای جوشقان) اتفاق افتاد، خودروی پراید حامل دانش آموزان با یک دستگاه پژو برخورد کرد.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه توسط نیروهای اورژانس پایگاه های اورژانس 115 نوبران و غرق آباد به بیمارستان شهید مدرس منتقل شدند.

بخشدار نوبران هم دقایقی پیش گفت: سه نفر از مصدومان این حادثه از دانش آموزان اهل روستای جوشقان هستند که 2 نفر از آنها از بیمارستان ترخیص شده و سومین مصدوم هم به دلیل نیاز به انجام جراحی روی پای آسیب دیده اش در بیمارستان شهید مدرس بستری است.

«محمد حسن قاسمیان» بیان داشت: خودروی پراید حامل دانش آموزان جوشقان و والدین شان بوده و این اتفاق در جاده نامناسب بیات رخ داد.

جاده بیات به طول حدود 37 کیلومتر، 27 روستای بخش نوبران را به هم متصل می کند و در اواخر خرداد امسال نیز آنگونه که مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای غرق آباد اعلام کرد،‌ عملیات بهسازی و لکه گیری این جاده در 2 مرحله آغاز شد.

از مجموع 290 کیلومتر راه روستایی غرق آباد حدود 60 درصد آسفالت و 40 درصد نیز خاکی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان