//
کدخبر: ۱۳۳۱۵۰ //

وسوسه گرفتن سلفی از روی صخره ۶۰ متری جان زن جوان را گرفت !

زن جوان اهل کالیفرنیای آمریکا که قصد داشت از بالای صخره های پارک ملی لیک شور واقع در ایالت میشیگان آمریکا سلفی بگیرد در یک تراژدی جان باخت.

به گزارش فرتاک نیوز،

بنا به اعلام مسئولان این پارک این زن حین سلفی گرفتن در اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد. قربانی که هویتش " تئو تان نگوین" اعلام شده و ۳۲ سال داشت اهل شهر "سانی ویل" ایالت کالیفرنیا بود که برای گردش به این پارک رفته بود. در لحظه وقوع حادثه هیچ فردی به همراه قربانی حضور نداشت.

بنا های اولیه مرگ قربانی در اثر سقوط از یک صخره با ارتفاع ۲۰۰ فوت (۶۰ متر) به پایین بوده است. این زن جوان پس از سقوط در قسمت بالای دریاچه فرود آمده بود. بنا WLUC-NEWS دو کایاک سوار که با پیکر بی جان قربانی روبرو شده بودند جسدش را به ساحل چاپل منتقل کردند. پلیس محلی آمریکا تحقیقات اولیه خود را در مورد این حادثه آغاز کرده است. هنوز علت دقیق مرگ تئوتان که گفته می شود احتمالا در اثر خفه شدن در آب دریاچه بوده مشخص نشده است.

این حادثه در حالی رخ می دهد که تاکنون افراد زیادی در هنگام گرفتن سلفی دچار حوادث مرگبار شده اند. چندی پیش نیز یک جوان هندوستانی حین گرفتن سلفی از یک آبشار مرتفع ناگهان به پایین سقوط کرد و جانش را از دست داد. رامایان عثمان ۳۵ ساله که در لبه یک آبشار ۵۲ متری مشغول گرفتن سلفی بود ناگهان به پایین افتاد و در دم جان باخت. در حادثه دیگر نیز یک راننده تاکسی در یکی از مناطق هندوستان هنگامی که قصد داشت با یک خرس عکس سلفی بگیرد در اثر حمله مرگبار این حیوان در صحنه حادثه جانش را از دست داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۱۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان