//
کدخبر: ۱۲۵۷۹۲ //

ادعای ناموسی مرد دخترنما در همدان!

مرد دختر نما با استفاده از فضای مجازی یک جوان مجرد را فریب داد و از او 620میلیون ریال کلاه برداری کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد اظهار داشت: مرد 47 ساله مجردی با مراجعه به پلیس Police فتا خبر از کلاهبرداری Fraud میلیونی داد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد مالباخته به ظاهر با دختری در فضای فیسبوک آشنا شده و با همدیگر ارتباط داشتند.

رئیس پلیس فتا همدان بیان کرد: پس از مدتی مالباخته به مرد دختر نما که عکس دختر زیبا رویی را در کنار پروفایلش قرار داده بود، پیشنهاد ازدواج داد.

سرخوش نهاد اضافه کرد: فرد کلاهبردار با ارسال تصاویر جعلی اعتماد مالباخته را جلب کرده و با قبول پیشنهاد ازدواج از او مبالغی را دریافت می کند.

وی بیان کرد: مالباخته بدون دیدن طرف مقابل 320 میلیون ریال وجه در چند مرحله به فرد کلاهبردار برای درمان بیماری مادر و دیگر مسائل کذب مطرح شده توسط مرد دختر نما پرداخت کرد.

رئیس پلیس فتا همدان ادامه داد: فرد کلاهبردار برای مدتی رابطه اش را با این جوان مجرد قطع کرده و بعد از گذشت چند روز با ارسال پیامی از طریق فیسبوک و اینستاگرام Instagram عنوان می کند که در کشور همسایه حضور دارد و مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

سرخوش نهاد اظهار داشت: شهروند همدانی از وضعیت به وجود آمده برای فرد مورد علاقه اش ناراحت شده و از می خواهد به کشور بازگردد.

وی افزود: فرد کلاهبردار برای بازگشت به کشور 300 میلیون ریال درخواست می کند که مالبخته این رقم را برای او واریز می کند.

رئیس پلیس فتا همدان بیان کرد: پرونده این فرد متخلف توسط کارآگاهان پلیس فتا در دست بررسی است و دستگیری مرد دختر نما در دستور کار است.

سرخوش نهاد تاکید کرد: فضای مجازی محل مناسبی برای انتخاب همسر آینده نیست و شهروندان باید بیشتر مراقب شیادان و کلاهبرداران فضای مجازی باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۷۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان