//
کدخبر: ۱۲۳۱۱۵ //

حمله کثیف مردان چاقو به دست به خانه یک زن در کرمانشاه

افرادی که با تشکیل باندی اقدام به زورگیری از شهروندان کرمانشاه می کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش فرتاک نیوز،

 حسین براری، رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه گفت : به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره سرقت Stealing در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، خانمی به ماموران مراجعه و عنوان کرد در حالی که در منزل خود استراحت می کرده چند نفر ناشناس به منزل اش مراجعه و با تهدید چاقو اقدام به سرقت گردنبند طلا و 500هزار تومان وجه نقد وی کرده و سپس متواری شدند.

براری ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری زورگیران در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی توانستند یک دستگاه خودرو روا که سارقین با آن اقدام به زورگیری می کردند را شناسایی کنند.

رئیس پلیس کرمانشاه خاطرنشان کرد: پس از شناسایی خودرو و مشخص شدن مالک آن، ماموران پلیس Police پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری راننده و سرنشین آن اقدام کردند.

وی گفت: متهمین در بازجویی های صورت گرفته کلانتری اعتراف کردند که سرقت ها را بوسیله دو خانم دیگر انجام داده اند که در این رابطه نیز دو همدست دیگر آنها طی هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شدند.

براری در پایان و با بیان اینکه متهمان با هماهنگی مقام قضائی در اختیار پلیس اگاهی استان قرار گرفته اند، از شهروندان خواست که در صورت تهدید شدن از سوی فرد و یا گروهی خاص موضوع را با ماموران انتظامی در میان گذارند و از تهدید افراد هنجار شکن واهمه ای نداشته باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان