//
کدخبر: ۱۰۸۹۱۳ //

زن همدانی زن همسایه اش را به قتل رساند!

زن روستایی در همدان با ضربات چاقوی زن آشنا به قتل رسید.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی کسب خبر مبنی بر فوت مشکوک خانمی ۵۲ ساله در یکی از روستاهای تابعه استان، کارشناسان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به محل اعزام و در بدو ورود جسد متوفی را در داخل انباری در حالی که با ضربات چاقو و به علت شدت جراحت وارده در محل فوت شده بود را مشاهده کردند.

این مقام انتظامی افزود: یکی از همسایگان در تحقیقات به پلیس Police گفت، مقتول که در همسایگی ما سکونت داشت آن روز به محض ورود به منزل ما، فردی که سر و صورت خود را پوشانده بود پشت سر او وارد منزل ما شد، با مقتول بحث و مشاجره نمود و سپس چند ضربه چاقو به او زد و از محل متواری شد.

وی ادامه داد: با توجه به تناقض گویی در اظهارات همسایه، پرونده در اداره مبارزه با جرایم جنایی استان تحت بررسی دقیق قرار گرفت و مظنون زبان به اعتراف گشود.

متهم در اعتراف خود گفت، مقتول در رفت و آمد به خانه من اقدام به سرقت Stealingالنگوی من کرده بود؛ پس از این که همسرم به مزرعه رفت او را به منزل خودم کشانده، به داخل انباری برده و از وی خواستم که النگویی که از منزل من سرقت کرده را عودت دهد که زیر بار نرفت؛ او را هل دادم و با استفاده از چاقویی که از قبل آماده کرده بودم دو ضربه به بدن وی وارد کرده و او را کشتم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۸۹۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان