//
کدخبر: ۱۱۴۳۷۲ //

خودکشی هولناک مرد اهوازی در مغازه لبنیاتی + جزییات

اقدام به خودکشی مرد اهوازی در مغازه لبنیاتی ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد. علی تراب پور- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز- در تشریح این خبر به ایرنا گفت: ساعت هشت و بیست دقیقه چهارشنبه شب با تماس شهروندان خبر تهدید به خودکشی یک مرد جوان در منطقه فرهنگ شهر اهواز اعلام شد.

خودکشی هولناک مرد اهوازی در مغازه لبنیاتی + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

بلافاصله تیم های امداد نجات و اطفای حریق از ایستگاه پردیس به محل حادثه اعزام شدند. نخستین بررسی ها نشان می داد مرد جوان پس از مشاجره با خانواده اش با تهدید به خودکشی وارد مغازه لبنیاتی شان شده و پس از قفل کردن درها شیرگاز درون فروشگاه را بازکرده است.

فرمانده تیم عملیاتی به منظور کنترل وضعیت و منصرف کردن شخص به فروشگاه نزدیک شد اما ناگهان مرد جوان با روشن کردن فندک مغازه را منفجر کرد. در اثر شدت انفجار ۱۰ نفر از جمله مرد جوان، فرمانده تیم عملیات آتش نشانی، یکی از آتش نشانان و تعدادی از شهروندان که برای تماشای این ماجرا به مغازه نزدیک شده بودند مصدوم شدند و به بیمارستان های گلستان و طالقانی اهواز اعزام و چهار نفر دیگر نیز به صورت سرپایی در محل توسط عوامل اورژانس پانسمان و درمان شدند.

در این حادثه کسی کشته نشد البته زیادترین آمار مجروحین این حادثه مربوط به شهروندانی است که به دلیل عدم توجه به هشدارهای عوامل انتظامی و امدادی به صحنه حادثه نزدیک و با بروز انفجار، مصدوم شدند. دراین حادثه براثر شدت انفجار به یک مغازه همجوار نیز خساراتی وارد شد همچنین شیشه های خانه های تعدادی از همسایه ها نیز شکست. حال یکی از آتش نشانان نامساعد گزارش شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۳۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان