//
کدخبر: ۱۱۳۷۱۲ //

خودکشی یک شهروند اهوازی ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز گفت: اقدام به خودکشی یک شخص در اهواز ۱۰ نفر مصدوم برجای گذاشت.

 خودکشی یک شهروند اهوازی 10 مصدوم برجای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 آتش پادعلی تراب پور اظهار کرد: شب گذشته  راس ساعت 20:20 با تماس شهروندان خبر تهدید به خودکشی فردی در منطقه فرهنگشهر اهواز اطلاع رسانی شد .

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم های امداد نجات و اطفای حریق از ایستگاه پردیس به محل حادثه اعزام شدند، افزود: طبق اعلام فرمانده تیم عملیاتی حاضر در محل، شخصی با هویت معلوم پس از مشاجره با اهالی خانواده خود با تهدید به خودکشی به فروشگاه سوپرمارکت خود وارد شده و پس از قفل کردن در فروشگاه اقدام باز کردن شیرگاز درون فروشگاه کرد .

تراب پور بیان کرد: فرمانده تیم عملیاتی به منظور کنترل وضعیت و منصرف کردن شخص به در فروشگاه نزدیک می شود که متاسفانه، فرد مذکور با روشن کردن فندک همراه خود موجب انفجار محل شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز گفت: بر اثر انفجار مغازه ۱۰ نفر مصدوم می شوند که ۶ نفر از جمله فرد خودکشی کننده، فرمانده تیم عملیاتی آتش نشانی و تعدادی از شهروندان مصدوم و برای درمان به بیمارستان های گلستان و طالقانی اهواز اعزام و چهار نفر ازذشهروندان به صورت سرپایی در محل توسط عوامل اورژانس پانسمان و مداوا می شوند .

تراب پور ادامه داد: این حادثه به دلیل فداکاری و رشادت فرمانده تیم عمل کننده که با به خطر انداختن جان خود از بروز تلفات جانی شهروندان جلوگیری کرده هیچ مورد فوتی در برنداشته است .

وی گفت: لازم به ذکر است؛ بیشترین آمار مجروحان این حادثه مربوط به شهروندانی است که به دلیل عدم توجه به هشدارهای عوامل انتظامی و امدادی به صحنه حادثه نزدیک و با بروز انفجار، دستخوش مصدومیت شده اند .

تراب پور اظهار کرد: در این حادثه بر اثر شدت انفجار به یک باب مغازه همجوار خساراتی وارد شد؛ همچنین شیشه های منازل تعدادی از همسایه ها شکسته شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان