//
کدخبر: ۱۱۱۵۴۷ //

پسری سارا را در جنگل زنده به گور کرد!+عکس

ماموران پلیس جسد دختر جوانی را در پارک در حالی که پس از تجاوز زنده به گور شده بود پیدا کردند.

پسری سارا را در جنگل زنده به گور کرد!+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

طبق گزارش پلیس، ماموران پلیس Police جسد دختر 17 ساله ای را در حالی که در پارکی دفن شده بود پیدا کردند و این اتفاق در حالی افتاد که ماموران برای گشت شبانه به پارک آمده بودند که با بی قراری کردن سگ های خود متوجه قضیه مشکوکی شدند و با جستجو کردند با جسد دختر جوانی در زیر خاک رو به رو شدند.

و طبق DNA مقتول، هویت او فاش شد. وی که سارا مکوانا 17 ساله نام دارد در حالی که به طرز مشکوکی به قتل رسیده بود در پارک زنده به گور شده بود.

پلیس لندن پس از تحقیقات توانست به خانواده کاترینا دسترسی پیدا کند، آن ها که از گم شدن دخترشان بی قراری می کردند گفتند که مدتی است که از کاترینا بی خبر و نگرانش بودند اما از وقتی که کاترینا به خانه نیامد برادرش هم خیلی غیر طبیعی از خانه فرار Escape کرد.

ماموران پلیس که به برادر دوست وی مشکوک شده بودند توانستند پس از تحقیقات او را در حالی که قصد خروج از کشور داشت دستگیر کنند.

جولیوس  در مقابل پلیس گفت که از چیزی خبر ندارد و این یک اتهام بزرگی است که قتل دوست خواهرش کار او باشد اما بعد از مدتی مانند دیوانه وار شروع به اعتراف کرد.

وی در اعترافات خود گفت: من نمی خواستم سارا را بکشم اما واقعا عصبی می شدم که او همیشه لبخند به چهره داشت و همین موضوع صورتش را دوست داشتنی تر می کرد و باعث شده بود که بین دوستانم  محبوبیت خاصی داشته باشد و من را به دردسر انداخته بود.

زمانی که سارا را کشتم، او در حال لبخند زدن و سلفی گرفتن از خود در پارک بود، من که از مدت ها قصد آسیب رساندن به او را داشتم از پشت سرش به وی حمله کردم  او فکر کرد شوخی می کنم بعد از اینکه به زور تجاوز کردم به گریه افتاد و التماس کرد و با چاقو چندبار به شکمش ضربه زدم او هنوز زنده بود که دفنش کردم.

پلیس پس از ثبت گزارشات وی را به دادگاه منتقل کرد.

در حال حاضر جولیوس در زندان Prison به سر می برد تا حکم نهایی او اعلام شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۵۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان