//
کدخبر: ۹۹۱۱۸ //

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی خواستار ائتلاف اعراب و اسرائیل علیه ایران شد

عضو کابینه رژیم صهیونیستی می‌گوید اگر ایران به سوی غنی‌سازی اورانیوم با غنای بالا حرکت کند باید ائتلافی نظامی با مشارکت اعراب و اسرائیل علیه آن تشکیل شود.

 وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی خواستار ائتلاف اعراب و اسرائیل علیه ایران شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سخنان روز گذشته رهبر انقلاب اسلامی در حمایت از جبهه مقاومت در منطقه و نابودی اسرائیل، موجب برانگیختن واکنش اعضای ارشد کابینه رژیم صهیونیستی شد.

به غیر از واکنش ویدئویی نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم، «یزرائیل کاتز» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ضدایرانی گفت که اگر تهران دست به غنی‌سازی اورانیوم با غنای بالا دست بزند، باید یک ائتلاف نظامی علیه این کشور تشکیل شود.

وی که با رادیو اسرائیل سخن می‌گفت مدعی شد «اگر ایران هم‌اکنون تسلیم نشود، و تلاش کند به غنی‌سازی بدون نظارت اورانیوم دست بزند، [در مقابل] باید از سوی رئیس جمهوری ایالات متحده و تمامی ائتلاف غربی [پیامی] صریح وجود داشته باشد». کاتز در ادامه تصریح کرد که «اعراب و اسرائیل نیز مطمئنا جزء [این ائتلاف] خواهند بود.»

به گفته وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، این پایم باید این باشد که اگر ایران به غنی‌سازی اورانیومی روی آورد که آن‌ها را قادر به ساخت بمب هسته‌ای کند، «یک ائتلاف نظامی علیه آن‌ها شکل خواهد گرفت.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان