//
کدخبر: ۹۶۷۹۶ //

حملات جدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سلسله حملاتی را به مناطقی در نوار غزه صورت دادند و پایگاه‌های مقاومت در این منطقه را بمباران کردند.

حملات جدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در نوار غزه
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع فلسطینی در نوار غزه اعلام کردند که اسرائیل بامداد امروز- یکشنبه- مناطقی در نوار غزه را هدف جنگنده‌های خود قرار داد.

این منابع تصریح کردند، جنگنده‌های اسرائیلی در نخستین حمله امروز خود یکی از مواضع «گردان‌های عزالدین قسام»- شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی(حماس)- را در رفح بمباران کردند و در حمله‌ای دیگر، یکی از مواضع حماس در مرکز نوار غزه بمباران شد.

از سوی دیگر، ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنگنده‌های این رژیم اهداف نظامی متعلق به جنبش حماس در نوار غزه را بمباران کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که حملات امروز به نوار غزه در واکنش به نفوذ گروهی از معترضان فلسطینی، از نوار غزه به اراضی اشغالی و آتش زدن یک کمین‌گاه تک‌تیراندازان اسرائیلی در روز شنبه بوده است.

تاکنون گزارش‌هایی درباره تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است.

طبق اعلام وزارت بهداشت در نوار غزه، از 30 ماه مارس گذشته دست‌کم 116 فلسطینی در جریان راهپیمایی در امتداد مرزهای نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی به شهادت رسیدند.

اوج تظاهرات در امتداد مرزهای نوار غزه با اراضی اشغالی در 14 ماه می بود که در جریان تظاهرات ده‌ها هزار نفری فلسطینیان، که در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس برگزار شد، 61 فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۶۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان