//
کدخبر: ۴۸۶۴۳ //

رژیم صهیونیستی: کاخ بشار اسد را بمباران می کنیم

یک مسئول در رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت: در صورتی که ایران به تقویت نفوذش در سوریه ادامه دهد، کاخ بشار اسد رئیس جمهوری این کشور را بمباران می کنیم.

 رژیم صهیونیستی: کاخ بشار اسد را بمباران می کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه صهیونیستی'جروزالیم پست' در مطلبی نوشت: یک مسئول رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود، دولت روسیه را تهدید کرد که در صورتی که تغییرات جدی در منطقه رخ ندهد، تل آویو تمام تلاش خود را برای نابودی توافق آتش بس در جنوب سوریه که آمریکا و روسیه در مذاکرات آستانه بر سر آن توافق کردند، به کار خواهد گرفت.

 

وی تاکید کرد که دیدار اخیر بنیامین نتانیاهو و ولادیمیر پوتین روز چهارشنبه گذشته در سوچی نتیجه ای نداشت. همچنین نتانیاهو به پوتین گفت که اگر نگرانی های تل آویو مورد توجه قرار نگیرد، ما را وادار به مداخله در سوریه خواهد کرد.

 

طبق این گزارش، طرف اسراییلی بارها با ابراز نگرانی درباره توافق آتش بس در جنوب سوریه، تاکید کرده که این توافق ممکن است به گسترش نفوذ ایران در منطقه منجر شود. این در حالی است که سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه به تل آویو اطمینان داده بود که توافق ایجاد مناطق کاهش تنش در جنوب سوریه، منافع تمام طرف های ذیربط را تامین می کند.

 

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در گفت و گو با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل، مدعی شده بود که ایران در حال ساخت مراکزی برای تولید موشک های نقطه زن در سوریه و لبنان است تا از آن علیه اسرائیل استفاده کند.

 

وی افزود: ایران در چارچوب هدف اعلام شده اش یعنی نابودی اسرائیل، در حال تبدیل کردن سوریه به یک «دژِ نظامی» است.

 

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۶۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان