//
کدخبر: ۹۳۲۹۸ //

پیام ایوانکا ترامپ به مناسبت افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی

ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهوری آمریکا از اینکه فردا (دوشنبه) برای شرکت در مراسم افتتاح سفارت کشورش در قدس دوباره به این شهر خواهد رفت، به شدت ابراز خرسندی کرد.

پیام ایوانکا ترامپ به مناسبت افتتاح سفارت آمریکا در قدس اشغالی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ایوانکا با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام که در مقابل دیوار ندبه ایستاده، نوشت، با خوشحالی بسیار دوباره به قدس سفر می‌کنم، مفتخرم در جمع اعضای هیئتی به نمایندگی از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و دولت او و مردم کشورم در این مراسم بزرگ به مناسبت "سالگرد تاسیس اسرائیل" (اشغال فلسطین) و افتتاح سفارت جدیدمان در قدس حضور می‌یابم.

ایوانکا ترامپ در ادامه نوشت، منتظر برگزاری هفتادمین سالگرد "استقلال اسرائیل" هستم و به آینده درخشانی که در انتظار ماست، امیدوارم.

وی ادامه داد، برای تحقق آینده‌ای بدون مرز برای ائتلاف آمریکا و اسرائیل و روابط مستحکم میان دو طرف دعا می‌کنیم، برای برقراری صلح دعا می‌کنیم.

وزارت خارجه آمریکا لیست افرادی را که در مراسم افتتاح سفارتخانه شرکت خواهند داشت، اعلام کرده است.

طبق اعلام این وزارتخانه در راس این هیئت، دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی، هیئتی از واشنگتن به ریاست جارد کوشنر، مشاور ارشد و داماد ترامپ، ایوانکا ترامپ، همسر او و دختر ترامپ، جان سالیوان، معاون وزیر خارجه آمریکا و استیو منوچین، وزیر خزانه‌داری این کشور سناتور جمهوریخواه تد کروز حضور دارند.

همچنین قرار است در مراسم افتتاح این سفارتخانه، هیئت‌ آمریکایی نشستی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار کند.

۱۴ مه هفتادمین سالگرد اشغال اراضی فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی است و قرار است مراسم افتتاح سفارت آمریکا در قدس نیز در همین روز باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۳۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان