//
کدخبر: ۹۰۴۶۱ //

حملات هوایی اسرائیل به سوریه، فضای تنفس برای تروریست‌ها ایجاد می‌کند

می توان گفت نیت رژیم صهیونیستی در آخرین حمله خود به محور مقاوت، جلوگیری از پیشرفت ارتش سوریه و این محور می باشد؛ همچنین رژیم صهیونیستی با این حملات می خواهد فشار نظامی بر ارتش و دولت سوریه ایجاد کند که بتواند در مذاکرات و روند های سیاسی تاثیرگذار باشد.

حملات هوایی اسرائیل به سوریه، فضای تنفس برای تروریست‌ها ایجاد می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسن لاسجردی کارشناس مسائل سیاست خارجی با اشاره به حمله هوایی جنگنده های رژیم اشغالگر قدس به سوریه و مواضع محور مقاومت اظهار کرد: از بازه زمانی 20 روز پیش آمریکایی ها حملات خود را به سوریه شروع کردند. این حملات در حقیقت یک حمله تهاجمی از سوی آمریکا، اسرائیل و عربستان محسوب می شود که علت آن جلوگیری از موفقیت‌های پی در پی ارتش و دولت سوریه است.

وی ادامه داد: می توان گفت نیت رژیم صهیونیستی در آخرین حمله خود به محور مقاوت، جلوگیری از پیشرفت ارتش سوریه و این محور می باشد؛ همچنین رژیم صهیونیستی با این حملات می خواهد فشار نظامی بر ارتش و دولت سوریه ایجاد کند که بتواند در مذاکرات و روند های سیاسی تاثیرگذار باشد. از همه مهم تر، ارتش و دولت سوریه بر گلوگاه های تروریستی دست گذاشته اند و در حال مدیریت تروریست ها است.

وی افزود: این حملات به اصطلاح می تواند فضای تنفسی برای گروه های تروریستی ایجاد کند تا بتوانند کمی تا قسمتی از فشار ارتش و دولت سوریه کم کنند.

لاسجردی با اشاره به حملات با مانور تبلیغاتی تصریح کرد: در این عملیات ها اسرائیل از سلاح های نظامی پیشرفته استفاده می کند که حملات هوشمندی محسوب می شود، چراکه این حملات بیشتر به سمت مراکز موشکی، پادگان و مراکز تحقیقاتی است؛ بنابراین نمی توان این عملیات را حملات فرمایشی تصور کرد، بلکه به دنبال کند کردن روند پیروزی ها و از بین بردن تمرکز ارتش دولت و سوریه هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۰۴۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان