//
کدخبر: ۸۸۴۱۸ //

عناصر «ارتش آزاد» منطقه عفرین را غارت می‎کنند

معارضان سوری از غارت اموال و دارایی های ساکنان باقی‏مانده منطقه عفرین در شمال سوریه توسط تروریست های تحت حمایت ترکیه موسوم به «ارتش آزاد سوریه» خبر دادند.

عناصر «ارتش آزاد» منطقه عفرین را غارت می‎کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از المنار، مرکز موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که عناصر گروه تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» که مورد حمایت ارتش ترکیه هستند دارایی های ساکنان باقیمانده منطقه عفرین را غارت و سرقت می کنند.

دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به معارضان سوری یکشنبه شب اعلام کرد که تروریست های ارتش آزاد ساکنان شهرک «شران» واقع در شمال شرقی عفرین در حومه شمال غربی حلب را به بهانه ارتباط با یگان های مدافع خلق (کردها) از خانه هایشان اخراج کردند.

مرکز مذکور افزود: تروریست های ارتش آزاد جوانان و مردان منطقه را به بهانه ها و اتهامات ساختگی بازداشت، شکنجه و مورد ضرب و شتم قرار دادند و با گرفتن مبالغ مالی بالا آزاد می کنند.

براساس این گزارش، عملیات یورش به منازل و تفتیش در شهر عفرین و اطراف آن همچنان ادامه دارد.

ارتش ترکیه و تروریست های مورد حمایت آن موسوم به ارتش آزاد ماه گذشته بر شهر عفرین در شمال غربی استان حلب سوریه سیطره یافتند.

دولت سوریه با اشغالگر خواندن دولت ترکیه در انجام عملیات نظامی در منطقه عفرین و سایر مناطق شمال سوریه، خواستار خروج نیروهای ارتش ترکیه از خاک سوریه شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۸۸۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان