//
کدخبر: ۷۷۳۹۲ //

هشدار روسیه به کشتی‌های جنگی آمریکا در دریای سیاه

دریاسالار نیروی دریایی روسیه گفت: دو ناوشکنی که نیروی دریایی آمریکا در دریای سیاه مستقر کرده است به طور دائم تحت نظر هستند و هیچ تهدید مشخصی علیه روسیه ایجاد نکرده‌اند.

 هشدار روسیه به کشتی‌های جنگی آمریکا در دریای سیاه
به گزارش فرتاک نیوز،

 ولادیمیر والئوف، دریاسالار نیروی دریایی روسیه و فرمانده سابق ناوگان بالتیک این نیرو، به دنبال افزایش حضور نظامی واشنگتن در دریای سیاه گفت دو کشتی آمریکایی در این دریا در صورتی که اقدام تحریک‌آمیز انجام دهند، با واکنش این کشور مواجه خواهند شد.

 

او در اظهاراتی گفت: دو کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا که اخیرا در این منطقه مستقر شده‌اند هیچ تهدیدی برای روسیه به شمار نمی‌روند.

 

این مقام  نظامی روس گفت: دو ناوشکنی که نیروی دریایی آمریکا در دریای سیاه مستقر کرده است به طور دائم تحت نظر هستند و هیچ تهدید مشخصی علیه روسیه ایجاد نکرده‌اند.

 

به گفته والئوف،  در صورتی که این دو کشتی هرگونه اقدام تحریک‌آمیز یا خصمانه انجام دهند، با توجه به میزان خصومت و بی‌احتیاطی آن‌ها با واکنشی متناسب روبرو خواهند شد.

 

این دریاسالار نیروی دریایی روسیه گفت: سامانه نظارتی ناوگان دریای سیاه نیروی دریایی روسیه اهداف به اصطلاح اولویت‌دار را تعیین می‌کند و این دو کشتی نیز می‌توانند در شمار این اهداف قرار بگیرند.

 

شبکه خبری سی‌ان‌ ان روز سه‌شنبه به نقل از یک مقام ارشد نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد این کشور با هدف مقابله با حضور فزاینده نیرو‌های مسلح روسیه در دریای سیاه، در حال افزایش حضور نظامی خود در منطقه دریای سیاه است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۳۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان