//
کدخبر: ۶۳۷۴۲ //

اسپانیا فداکاری ملت عراق در شکست داعش را ستود

دولت اسپانیا روز شنبه فداکاری های بی شمار ملت عراق در مبارزه برای آزادی خود و علیه تروریسم پس از شکست های اخیری که بر داعش تحمیل کردند را ستود.

اسپانیا فداکاری ملت عراق در شکست داعش را ستود
به گزارش فرتاک نیوز،

وزارت امور خارجه اسپانیا با صدور بیانیه ای اشاره نمود که دولت از اعلام شکست گروه تروریستی داعش از سوی «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق استقبال می‌ کند.

 

بیانیه ادامه می‌ دهد: اسپانیا حمایت و همبستگی‌ خود را با مقامات عراقی ، نیروهای مسلح این کشور و به ویژه ملت عراق به دلیل تلاش و فداکاری بی شماری که در مبارزه برای آزادی و علیه تروریسم انجام دادند ، ابراز می دارد.

 

این بیانیه اشاره دارد که اکنون یک آینده امیدوار کننده و پر از چالش نظیر بازسازی کشور ، بازگشت میلیون ها آواره به خانه هایشان و تحکیم یک عراق پایدار ، متحد و قوی باز می‌ شود و اسپانیا در این مسیر دشوار در کنار عراقی ها خواهد بود.

 

در بیانیه آمده است که همبستگی‌ بین المللی با عراق ، برای شکست دادن تروریسم کلیدی بوده است.

وزارت امور خارجه معتقد می‌ باشد که ائتلاف جهانی‌ علیه داعش که اسپانیا به طور فعالی‌ در آن شرکت دارد ، در کنار عراقی ها بود. تجربیات به دست آمده ، اتحاد نشان داده شده و عزم جدی برای مقابله با این تهدید برای صلح و امنیت بین المللی ، باید در آینده حفظ شود .داعش به صورت سرزمینی شکست خورد اما تهدید تروریستم همچنان زنده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۳۷۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان