//
کدخبر: ۵۶۸۸۹۷ //

اولین اظهارنظر عضو تیم مذاکره‌کننده ایرانی درباره تعامل با آژانس

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد همکاری‌های ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب تعهدات پادمانی و مصوبات داخلی کشور ادامه خواهد یافت.

اولین اظهارنظر عضو تیم مذاکره‌کننده ایرانی درباره تعامل با آژانس
به گزارش فرتاک نیوز،

اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد تعاملات جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر اساس تعهدات ذیل موافقتنامه‌های پادمان ادامه می‌یابد.

وی افزود این روند مطابق روال موجود و در چارچوب مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمات شورای‌عالی امنیت ملی دنبال خواهد شد.

بقائی با اشاره به چارچوب‌های حقوقی همکاری ایران با آژانس تصریح کرد این تعاملات همچنان در مسیر تعریف‌شده قبلی ادامه خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۸۸۹۷ //
ارسال نظر