//
کدخبر: ۴۶۰۲۷۲ //

بورل خواستار اجرای حکم اخیر دیوان دادگستری بین‌المللی شد

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار اجرای تصمیمات اخیر دیوان دادگستری بین‌المللی شد و گفت که اسرائیل به آنچه از او خواسته شده باید عمل کند.

بورل خواستار اجرای حکم اخیر دیوان دادگستری بین‌المللی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه اعلام کرد که تصمیمات دیوان بین‌المللی دادگستری باید اجرا شود و اسرائیل به آنچه از او خواسته شده عمل کرده و جنگ را متوقف کند.

بورل گفت شهادت بیش از 30 آواره فلسطینی در بمباران رفح ما را بر آن می‌دارد که خواهان اجرای حکم اخیر دیوان دادگستری بین‌المللی شویم.

جوزپ بورل در ادامه گفت که ما باید به روال کار دادگاه کیفری بین‌المللی احترام بگذاریم و اجازه دهیم بدون هرگونه تهدیدی به کار خود ادامه دهد.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خاطرنشان کرد که تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی برای تحقق عدالت بسیار حائز اهمیت است.

بورل افزود: حکم دیوان دادگستری بین‌المللی باید به اجرا گذاشته شود و می‌بینیم «اسرائیل» کارهایی را که از آن خواسته شده بود متوقف کند را همچنان انجام می‌دهد.

جنگنده‌های متجاوز صهیونیستی شب گذشته مرتکب جنایتی دیگر در غزه شدند و چادرهای آوارگان فلسطینی را در شمال غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

تعداد شهدای جنایت صهیونیست‌ها علیه مراکز اسکان آوارگان فلسطینی و چندین باب منزل مسکونی در رفح به بیش از 50 شهید و زخمی افزایش یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۰۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان