//
کدخبر: ۴۵۲۴۲۶ //

نگرانی صهیونیست‌ها از سفر رهبران مقاومت فلسطین به ایران

رسانه‌های صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره ابعاد و نتایج سفر رهبران مقاومت فلسطین به ایران تاکید کردند که محور مقاومت هرگز چشم‌انداز نابودی اسرائیل را کنار نگذاشته و نمی‌گذارد ما روی پاهایمان بایستیم.

نگرانی صهیونیست‌ها از سفر رهبران مقاومت فلسطین به ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

سفر رهبران مقاومت فلسطین به ایران که در آستانه روز جهانی قدس انجام شده است بازتاب زیادی در رسانه‌های منطقه‌ای و خارجی داشت و البته رسانه‌های عبری هم توجه زیادی به این سفر داشته و نگرانی خود را از نتایج آن ابراز کردند.

رسانه‌های عبری با ابراز نگرانی درباره ابعاد و نتایج سفر رهبران مقاومت فلسطین به تهران اعلام کردند که سفر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی به ایران تصادفی نبوده است.

روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم در این زمینه اعلام کرد که سلسله دیدارهایی که میان رهبران گروه‌های فلسطینی با مقامات ارشد ایرانی انجام شد و به مدت چهار روز ادامه داشت، نشان می‌دهد که محور مقاومت همچنان به دنبال وارد کردن ضربه مشترک به اسرائیل از چند جهت است و این محور هرگز اجازه نمی‌دهد ما یک بار دیگر روی پایمان بایستیم.

این رسانه صهیونیستی تاکید کرد که دانستن این که ایران و گروه‌های فلسطینی چه برنامه‌ای دارند بسیار دشوار است، اما آنچه واضح به نظر می‌رسد این است که محور مقاومت هرگز چشم‌انداز نابودی اسرائیل را کنار نخواهد گذاشت.

در ادامه این گزارش آمده است که نمی‌توان گفت حماس شکست خورده است؛ به ویژه اینکه کابینه اسرائیل درگیر سیاست‌های حقیر و بیهوده و اختلافات شخصی است.

چند روز قبل «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در دیداری که زیاد النخاله با وی داشت، سفر رهبران‌ مقاومت فلسطین به تهران در آستانه روز جهانی قدس را حاوی پیام مهمی برای منطقه و جهان دانست و ابراز اطمینان کرد که روز جهانی قدس امسال با شکوه هرچه بیشتری از سوی ملتهای آزاده جهان گرامی داشته خواهد شد.

همچنین در پی سفری که هفته گذشته هیئت مقاومت فلسطین به تهران داشت، جنبش حماس و جهاد اسلامی از حمایت‌های همیشگی جمهوری اسلامی ایران از مردم و آرمان عادلانه فلسطین قدردانی و بر وحدت همه جبهه‌های مقاومت در برابر دشمنان تاکید کردند.

رهبران حماس و جهاد اسلامی با قدردانی از جمهوری اسلامی ایران و مواضع قاطع و حمایت‌های راهبردی کشورمان از مردم و مقاومت فلسطین، از امت اسلامی خواستند تا دامنه مقابله با اشغالگران را با استفاده از همه ابزارهای مشروع گسترش دهند.

سفر رهبران مقاومت فلسطین به تهران به ویژه در بازه زمانی کنونی در سایه چنگ غزه و آستانه روز جهانی قدس را می‌توان در راستای رساندن یک پیام مهم به جوامع بین‌المللی در خصوص نقش ایران در حمایت از محور مقاومت به ویژه مقاومت فلسطین ارزیابی کرد، سفری که سیگنال‌هایی را برای کشورهای جهان خصوصاً حامیان رژیم صهیونیستی در بر داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۴۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان