//
کدخبر: ۴۳۸۶۷۰ //

هلاکت ۱۱ نظامی صهیونیست در غزه با «شراره آتش» رزمندگان قسام

گردان‌های عزالدین القسام یک یگان نظامیان رژیم صهیونیستی را در شمال شهر غزه با بمب‌های ضد زره «شواظ» هدف قرار داده و در درگیری‌های سنگین ۱۱ نظامی اشغالگر را به هلاکت رساندند.

هلاکت ۱۱ نظامی صهیونیست در غزه با «شراره آتش» رزمندگان قسام
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از المیادین، گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد مجاهدانش یک یگان نظامیان صهیونیست را در منطقه التوام در شمال شهر غزه با بمب‌های الشواظ (شراره آتش) هدف قرار دادند و به شدت با آنها درگیر شدند.

گردان‌های قسام در ادامه بیانیه خود افزود که ۱۱ نظامی اشغالگر این یگان در عملیات رزمندگان مقاومت کشته شدند و نیروهای پشتیبان آنها نیز با بمب‌های ضد نفر هدف قرار گرفتند.

مجاهدان گردان‌های قسام همچنین گروهی از نظامیان صهیونیست را روی یک خودروی زرهی در منطقه مسجد فلسطین در شهر غزه با راکت ضدنفر و راکت ضدزره تاندوم هدف قرار دادند.

در خبری دیگر، گردان‌های قسام و قدس دو تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را با راکت‌های ضد تانک در محله شیخ رضوان غزه هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی را روی خودرو نظامی آنها در منطقه «مسجد فلسطین» در شهر غزه با راکت‌های ضد نفر هدف قرار دادند. خودرو نظامی آنها نیز با راکت‌های تاندوم هدف قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۶۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان