//
کدخبر: ۴۲۶۳۷۳ //

مقصر جنگ حماس مشخص شد!

برخی از ر سانه‌های اسرائیل نتانیاهو را مسئول فاجعه فعلی در اسرائیل می‌دانند.

مقصر جنگ حماس مشخص شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" چاپ سرزمین‌های اشغالی در این باره نوشت: نتانیاهو که خود در چند پرونده فساد متهم شناخته شده است، نمی‌تواند به مسائل اسرائیل توجهی داشته باشد.

براساس گزارش این رسانه مشهور رژیم صهیونیستی، نتانیاهو مسؤول فاجعه‌ای است که اسرائیل اکنون با آن دست به گریبان است.

پیش از آغاز درگیری و شروع عملیات طوفان الاقصی، سرزمینهای اشغالی هر شنبه شب در اعتراض به قانون موسوم به اصلاح نظام قضایی صحنه تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو و کابینه تندرو وی بود.

ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی نیز افشا کرد که تلاش نتانیاهو و حزب وی برای اصلاحات در دستگاه قضایی که صهیونیست‌ها از آن به عنوان کودتا یاد می‌کنند، برای تبرئه بنیامین نتانیاهو از محاکمه است.

نتانیاهو در چند پرونده مهم متهم است، پرونده‌هایی که در رسانه‌ها به «پرونده ۱۰۰۰»، «۲۰۰۰»، «۳۰۰۰» و «۴۰۰۰» معروف شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستکم بیش از ۱۰ بار به بازجویان پلیس پاسخ داده که علاوه بر پرونده‌های مذکور، پرونده فساد مالی همسرش نیز در میان آنها است.

نتانیاهو در این پرونده متهم است که میلیون‌ها دلار تسهیلات مالی در اختیار «شاؤول الویچ» مالک شرکت «بِیزِک» قرار داده است تا پایگاه خبری والا رسانه زیر نظر این شرکت از نخست‌وزیر و خانواده‌اش حمایت رسانه‌ای کند.

از سوی دیگر بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات طوفان الاقصی، تاکنون ۳۰۰ صهیونیست کشته و بیش از یکهزار و ۶۰۰ تن دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۳۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان