//
کدخبر: ۴۲۲۷۲۵ //

نتانیاهو چهارشنبه به دیدار بایدن می‌رود

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، چهارشنبه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد.

 نتانیاهو چهارشنبه به دیدار بایدن می‌رود
به گزارش فرتاک نیوز،

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد، مسئولین آمریکایی اعلام کردند، در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل، نتانیاهو با بایدن دیدار و گفتگو خواهند کرد.

این شبکه عبری زبان به نقل از جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید خبر داد، بایدن و نتانیاهو در این دیدار مجموعه‌‌ای از مسایل منطقه و دو جانبه را مورد بررسی قرار خواهند داد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه به نقل از سالیوان خبر داد، بایدن برنامه‌ای برای دیدار با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان ندارد و او اطلاعی در مورد برنامه‌ای از این دست برای پیشبرد تلاش‌های سازش ندارد.

گفتنی است سفر نتانیاهو به آمریکا که با جنجال زیادی از جمله تحریم این سفر توسط بسیاری از خلبانان شرکت العال و نیز اعتراض خبرنگاران به نوع برنامه ریزی دفتر نخست وزیری برای سفر آنها همراه بود، قرار است 6 روز به طول بیانجامد.

در این مدت یاریو لوین وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی و صاحب ابتکار تغییرات قضائی در این رژیم به عنوان کفیل نخست وزیری جانشین او خواهد شد.

نتانیاهو علاوه بر برنامه‌های مربوط به مقر سازمان ملل متحد، قرار است مهمان ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی باشد و با او به کارخانه تسلا در کالیفرنیا هم برود، این دیدار بعد از آن در برنامه سفر نتانیاهو قرار داده شد که کاخ سفید حاضر به پذیرش نتانیاهو در واشنگتن نشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۷۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان